کد خبر : 98010
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 14:25
-

تداوم مشکلات در سالن شهرقدس/ نور خورشید، بازی را متوقف کرد!

تداوم مشکلات در سالن شهرقدس/ نور خورشید، بازی را متوقف کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر ، عصر دیروز دو تیم پارسیان شهر قدس و ارژن شیراز‌ در سالن الغدیر شهر قدس به مصاف هم رفتند . تیم تازه لیگ برتری شده پارسیان که از حمایت طرفدارانش برخوردار بود ، شدیدا به دنبال بدست آوردن اولین برد خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر ، عصر دیروز دو تیم پارسیان شهر قدس و ارژن شیراز‌ در سالن الغدیر شهر قدس به مصاف هم رفتند . تیم تازه لیگ برتری شده پارسیان که از حمایت طرفدارانش برخوردار بود ، شدیدا به دنبال بدست آوردن اولین برد خود بود و ارژن هم به دنبال کسب پیروزی در این دیدار بود .
با شروع بازی و در یک حمله سریع و غافلگیر کننده ، ارژنی ها اولین گل خود را توسط سید مصطفی فخری به ثمر رساندند. اما در ادامه این تیم پارسیان بود که نبض بازی را در دست گرفت و حملات متعددی را روی دروازه شیرازی ها ترتیب داد . شاگردان یحیی زاده خیلی زود مزد حملات خود را گرفتند و دو گل پیاپی توسط بابایی و عزیزی  به ثمر‌ رساندند . در ادامه بازی نیز دو تیم حملاتی را داشتند که به ثمر ننشست . نیمه اول بازی با همین نتیجه به اتمام رسید .
با شروع نیمه دوم ، این ارژن شیراز بود که سوار بر بازی شد و کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت . آن ها موقعیت های بسیار زیادی را روی دروازه پارسیان ترتیب دادند اما با سد محکمی به نام امیر احمدپور مواجه شدند . بی شک این درخشش احمدپور گلر پارسیان بود که مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای ارژن شد . حمید کمالی وقتی که دید تیمش نمی تواند در شرایط عادی بازی به گل برسد ، رو به استفاده از سیستم پاورپلی کرد . شیرازی ها در پاورپلی هم موقعیت های فراوانی داشتند اما موفق به گلزنی نشدند . در یک صحنه در اواخر بازی بود که ناهماهنگی بین بازیکنان شیراز و گلر تیم شان و هوشیاری احسانی منش بازیکن پارسیان ، سبب شد که پارسیان توسط این بازیکن به گل سوم خودش دست پیدا کند . این گل آب سردی بر پیکره شیرازی ها بود و آنها دیگر نتوانستند به بازی برگردند . شاید اینجا بود که غیبت سنگربان اول ارژنی ها بیش از پیش احساس شد .
این بازی در نهایت با برتری سه بر یک پارسیان به پایان رسید تا آنها در حضور تماشاچیان شان ، کسب اولین سه امتیاز خود را جشن بگیرند .

حواشی بازی :
– تماشاچیان زیادی از این بازی استقبال کرده بودند و به حمایت از پارسیان پرداختند .
– کما فی سابق مشکلات سالن الغدیر ادامه دار است؛ در این بازی نیز به دلیل افتادن نور خورشید داخل زمین و اذیت شدن بازیکنان، بازی چند دقیقه ای متوقف شد. گرم بودن بیش از حد سالن نیز کماکان تماشاچیان را آزار می دهد.
کاظم صادقی(مربی تیم ملی فوتسال ایران) و اعضای شورای شهر شهرقدس از نزدیک نظاره گر این بازی بودند .
– مسئولان کمیته ضد دوپینگ برای تست گرفتن از بازیکنان در سالن حضور داشتند .
– نیمه دوم بازی بسیار جذاب دنبال شد و آبستن حوادث زیادی بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.