کد خبر : 98018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 15:00
-

تیم ما شخصیتش را پیدا کرد/ احمدپور لایق پیراهن تیم‌ملی است

تیم ما شخصیتش را پیدا کرد/ احمدپور لایق پیراهن تیم‌ملی است

سیدمحمد یحیی‌زاده سرمربی پارسیان شهر قدس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درخصوص پیروزی تیمش برابر ارژن شیراز گفت: قبلا هم گفته بودم با توجه به این که تیم ما بدنسازی کاملی را انجام نداده بود و زمان نداشتیم و کلا دو جلسه برای شروع لیگ برتر تمرین کردیم، طبیعی است که شروع خوبی

سیدمحمد یحیی‌زاده سرمربی پارسیان شهر قدس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درخصوص پیروزی تیمش برابر ارژن شیراز گفت: قبلا هم گفته بودم با توجه به این که تیم ما بدنسازی کاملی را انجام نداده بود و زمان نداشتیم و کلا دو جلسه برای شروع لیگ برتر تمرین کردیم، طبیعی است که شروع خوبی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اما این نوید را دادم که هفته به هفته تیم ما بهتر خواهد شد. ما در سومین بازی خود توانستیم اولین بردمان را کسب کنیم. قبلا هم این مورد را پیش‌بینی‌ کرده بودیم که تیم ما از بازی سوم به بعد شخصیت تیمی‌اش را پیدا خواهد کرد.

سرمربی پارسیان ضمن تمجید از تماشاگران تیمش تاکید کرد: بزرگترین فاکتور ‌تیم ما برای موفقیت، حضور این تماشاچیان پرشور هست که با حمایت‌های پرشور خود، به ما انگیزه و انرژی مضاعف می‌دهند. بنده دست تک تک این تماشاچیان را می‌ بوسم و این پیروزی را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.

یحیی زاده در مورد شرایط فنی این دیدار نیز تصریح کرد: بازی بسیار خوب‌ و فنی بود. ارژن تیم بسیار شایسته و ریشه‌داری است و در این بازی هم بسیار عالی ظاهر شد‌. اگر‌ از حق‌ نگذریم مالکیت بازی در نیمه‌دوم کاملا در اختیار آنها بود و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه ما ایجاد کردند و ما را تحت فشار گذاشتند‌.

وی از دروازه بان تیمش نیز تقدیر کرد و گفت: عملکرد فوق‌العاده گلر ما در این بازی قابل ستایش بود و در خیلی از مواقع بازی به کمک تیم ما آمد و سد محکمی‌ برای حملات تیم ارژن شیراز بود. احمدپور نشان داد که لایق پوشیدن پیراهن تیم‌ملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.