کد خبر : 97967
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 9:55
-

نظری: برخی تمایلی به بازگشت من به جمع ملی‌پوشان ندارند/ بعید می‌دانم فعلا کسی بتواند رکوردهایم را جابه‌جا کند

نظری: برخی تمایلی به بازگشت من به جمع ملی‌پوشان ندارند/ بعید می‌دانم فعلا کسی بتواند رکوردهایم را جابه‌جا کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری درباره حاشیه به وجود آمده در این چند وقت اخیر بیان کرد: در مورد تیم‌ملی فوتسال صحبت خاصی ندارم چرا که در طول این مدت مربیان تیم‌ملی با فداکاری برای موفقیت این تیم زحمت کشیده‌اند و حرف و حدیث خاصی در این باره وجود ندارد. او افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری درباره حاشیه به وجود آمده در این چند وقت اخیر بیان کرد: در مورد تیم‌ملی فوتسال صحبت خاصی ندارم چرا که در طول این مدت مربیان تیم‌ملی با فداکاری برای موفقیت این تیم زحمت کشیده‌اند و حرف و حدیث خاصی در این باره وجود ندارد.

او افزود: تنها ناراحتم که برخی از مسئولان با وجود این همه افتخارآفرینی من برای تیم‌ملی فوتسال احترامی برایم قائل نیستند. نه تنها بهترین دروازه‌بان ایران و جهان، بلکه افتخاراتی را هم در طول این مدت با پیراهن تیم‌ملی بدست آورده ام که بعید می‌دانم فعلا کسی بتواند این رکوردها را جابه جا کند.

او در ادامه تصریح کرد: دوستی من و وحید شمسایی به زمانی بر می‌گردد که او کاپیتان تیم‌ملی فوتسال بود و من به عنوان دروازه‌بان وظیفه نگهبانی از دروازه تیم‌ملی را بر عهده داشتم. در برهه‌ای از زمان افرادی زیادی قصد آسیب زدن به مرا داشتند اما به دور از حواشی کارم را پیش بردم. پس از این موضوع و با هماهنگی وحید شمسایی تصمیم گرفتم مدتی را استراحت کنم.

برترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال ۲۰۰۹ گفت:از فردا قرار است به تمرینات تیم اضافه شوم و خوشبختانه هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد. شاید در یک خانواده مشکلات فراوانی به وجود بیاید اما هیچ کس از این موضوع خبردار نمی‌شود. بازیکنان بزرگی در تیم تاسیسات حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا مردم با کنجکاوی بیشتری اخبار این تیم را پیگیری کنند و امیدوارم با توجه به وجود این بازیکنان بتوانیم به قهرمانی لیگ برسیم.

نظری درباره احتمال دعوت مجددش به تیم‌ملی اظهار داشت: مطمئن باشید اگر باز هم به تیم‌ملی دعوت شوم با تمام وجود برای این پیراهن زحمت می‌کشم. ناظم‌الشریعه را دوست دارم چرا که قبلا مربی‌ام بوده است. البته برخی ها چندان راغب به حضورم در تیم‌ملی فوتسال نیستند و بدون شک این مسائل سبب می‌شود تا هم به شخصیت من و هم به تیم‌ملی لطمه زده شود. در صورتی که شرایط بازگشتم به تیم‌ملی فراهم شود با جان و دل برای تیم‌ملی به میدان می‌روم چرا که هر چه در طول دوران بازیگری‌ام به دست آورده‌ام از پیراهن تیم‌ملی بوده و باز هم می‌گویم هر چی دارم از تیم‌ملی دارم. امیدوارم شخصی پیدا شود و این مشکلات را حل کند تا بار دیگر بتوانم پیراهن مقدس تیم‌ملی کشورم را بر تن کنم.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دادا چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

اولا که تیم ملى دوتا دروازبان بى نظیر مثل سپهر دست طلایى و سلطان على صمیمى داره و تو أصلا در حد و اندازه هاى این بزرگان فوتسال نیستى دوما تو تاحالا تو عمر ورزشى خودت سومى دنیا رو داشتى؟؟؟؟!!!! ۵٠ سال دیگه هم سومى دنیا رو نمیتونى تو خواب هم ببینى سوما تو رو توى تاسیسات راه نمیدن اون وقت دنبال تیم ملى هستى آقاى بى اخلاق؟؟!!!

نام ... پنجشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

نظری هنوزم بهترین گلر ایرانو یکی از بهترین گلرای دنیاست