کد خبر : 98192
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1396 - 0:25
-

در سازمان لیگ چه خبر است؟!

در سازمان لیگ چه خبر است؟!

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران، برنامه کامل لیگ برتر فوتسال پیش از شروع لیگ، توسط سازمان لیگ در اختیار تیم ها قرار گرفت. پس از مدتى اصلاحیه در برنامه لیگ برتر صورت گرفت: همانطور که در تصویر بالا مشاهده مى شود، در برنامه فوق که اصلاحیه برنامه اولیه بوده است هفته پنجم روز سه

به گزارش پایگاه خبرى فوتسال ایران، برنامه کامل لیگ برتر فوتسال پیش از شروع لیگ، توسط سازمان لیگ در اختیار تیم ها قرار گرفت.
پس از مدتى اصلاحیه در برنامه لیگ برتر صورت گرفت:

photo_2017-07-20_12-39-31

همانطور که در تصویر بالا مشاهده مى شود، در برنامه فوق که اصلاحیه برنامه اولیه بوده است هفته پنجم روز سه شنبه برگزار مى شود.
این عکس را سرپرست یکى از تیم هاى لیگ برترى در اختیار پایگاه خبرى فوتسال ایران قرار داده است که به رسم امانت از افشاى نام این فرد خوددارى مى کنیم.
سرپرست فوق که اتفاقا از سرپرستان با سابقه لیگ برتر بوده، براى هفته پنجم حتى بلیط پرواز هم براى تیمش تهیه کرده اما با تغییر مجدد برنامه بازى ها به گفته خودش ضرر یک میلیون و دویست هزار تومانى را براى تغییر روز پرواز متحمل شده اند.
وى که از این تغییرات بسیار عصبانى بود، تغییرات پى در پى در برنامه لیگ را بى دلیل دانست و نسبت به این مسئله ایراز گلایه کرد. حتى او مصاحبه اى را با پایگاه خبرى فوتسال انجام داد اما پس از مدتى در تماس با خبرنگار ما درخواست کرد تا این مصاحبه منتشر نشود تا سازمان لیگ مقابل تیمش جبهه نگیرد و آن ها را جریمه نکند.

به رسم رسالت کارى از انتشار مصاحبه جنجالی سرپرست یکى از تیم هاى لیگ برترى خوددارى مى کنیم اما آیا با عدم انتشار مصاحبه ها، نباید به دلایل تغییرات برنامه لیگ بپردازیم؟
به راستى دلیل تغییرات پى در پى چیست؟
به چه دلیل با اشتباه در برنامه ریزى لیگ برتر، تیمى باید بی دلیل زیان مالی ببیند؟
جالب اینجاست سرپرست دبیرى سازمان لیگ ادعا مى کند برنامه لیگ تغییر نکرده است که این ادعا خود عذر بدتر از گناه است.
برنامه اعلامى لیگ برتر دو مرتبه دچار تغییر شده است و این مسئله کاملا مشهود است. در اعلام برنامه مسابقات نیازى به اصلاحیه نخواهد بود اما در عکس زیر اصلاحیه مسابقات مشخص شده است:

photo_2017-07-20_12-39-44

IMG_20170721_003859

اما چپس از انتشار این تغییرات و سردرگمى چند تیم، سازمان لیگ بجاى عذرخواهى از تیم ها، توپ را به زمین هیات هاى فوتبال استان ها انداخت و کوتاهی آن ها را دلیل این اتفاق دانست و در ادعایی جالب این تغییرات را غیر واقعی و جوسازى رسانه ها دانست.
به راستى اگر جو سازى رسانه اى بوده است، پس عکس و برنامه فوق که یکى از سرپرستان لیگ برترى خودش آن را با موبایل از سازمان لیگ گرفته است از کجا آمده است؟!

و نکته جالب برنامه مجدد اعلام شده توسط سازمان لیگ بوده که ادعا شده برنامه دچار تغییر نشده است. این در حالی است که در برنامه اعلام شده نیز اصلاحیه وجود دارد که خود نشان دهنده تغییر است!

photo_2017-07-20_13-04-43

photo_2017-07-20_12-52-48

با وجود تمام این اتفاقات و حواشی موجود، بازی های هفته پنجم، روز پنجشنبه، ۵ مرداد برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.