کد خبر : 98343
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 23:23
-

پزشک ایرانی تیم نفت عراق: باشگاه از من خواسته بیشتر حواسم به قدرت و فرهاد باشد!

پزشک ایرانی تیم نفت عراق: باشگاه از من خواسته بیشتر حواسم به قدرت و فرهاد باشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در کنار تمام بازیکنان و مربیان ایرانی که در تیم های آسیایی برای جام باشگاه ها حضور دارند، حضور یک پزشک در تیم عراقی جلت توجه می کند؛ دکتر احمدی که سال ها در لیگ برتر در کنار تیم ها بوده و با تیم های فوتبال و فوتسال کار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در کنار تمام بازیکنان و مربیان ایرانی که در تیم های آسیایی برای جام باشگاه ها حضور دارند، حضور یک پزشک در تیم عراقی جلت توجه می کند؛ دکتر احمدی که سال ها در لیگ برتر در کنار تیم ها بوده و با تیم های فوتبال و فوتسال کار کرده، اکنون به عنوان پزشک تیم نفت الوسط عراق در جام باشگاه های آسیا در ویتنام به سر می برد.

دکتر احمدی پزشک فیزیوتراپ

دکتر احمدی در گفت و گو با fut5al، درباره حضور در کادر تیم نفت عراق توضیح داد: در اهواز تیم های فوتسال زیادی وجود دارد و به همین خاطر، تیم های عراقی برای برگزاری دیدار های تدارکاتی به اهواز سفر می کنند. در یکی از این سفر ها مسئولان تیم نفت عراق پس از بازدید از امکانات و تجهیزات پزشکی مجموعه، از بنده درخواست کردند تا در جام باشگاه های آسیا این تیم را همراهی کنم. مربی این تیم، آقای ابو زینب پیگیر پیوستن بنده به این مجموعه بود و همچنین بازیکنان ایرانی این تیم قدرت بهادری و فرهاد توکلی نقش پررنگی در همکاری من با تیم نفت عراق داشتند.

او افزود: عراقی ها از لحاظ امکانات پزشکی ضعیف هستند و بیشتر آن ها برای درمان به ایران مراجعه می کنند. در بخش ورزشی نیز امکانات خیلی کمی دارند و حتی اکثرا آگاهی راجع به علم پزشک ورزشی ندارند. در عراق بارها مشاهده شده به خاطر عدم آگاهی پزشکان در حوزه ورزشی، بازیکنان با مصدومیت های خیلی ساده، ماهها از میادین دور بوده اند.

دکتر احمدی درباره حضور بهادری و توکلی در تیم نفت اظهار کرد: حضور قدرت بهادری و فرهاد توکلی در این تیم، انقلابی ایجاد کرده است و تمام تیم امیدشان به این دو بازیکن ایرانی است. حتی تیم های حریف آنالیز ویژه ای برای مهار تکنیک بالای فرهاد توکلی وهمچنین قدرت بدنی فوق العاده قدرت بهادری دارند. فکر می کنم حضور بازیکنان با کیفیتی مثل قدرت بهادری و فرهاد توکلی در تیم های خارجی به اعتبار فوتسال ایران می افزاید.

پزشک تیم نفت عراق خاطرنشان کرد: باشگاه از من توقع دارد حواسم بیشتر به ایرانی های تیم ‌باشد تا دچار مصدومیت نشوند. در تیم های لیگ یک فوتبال و فوتسال پزشک یارهایی داریم که از فقر سواد رنج می برند. بنده هم فقط به تیم حفاری کمک می کنم و در سفرها این تیم را همراهی نمی کنم. امیدوارم فوتسال ایران از فیزیوتراپ های باسواد بهره مند شود.

دکتر احمدی درباره مدت زمان همکاری اش با نفت به fut5al گفت: عراقی ها از من خواسته اند تا یک فصل کامل درکنارشان باشم اما شرایط زندگی در عراق برایم سخت است و فقط تا اتمام جام باشگاه های آسیا همراه این تیم هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.