کد خبر : 98444
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 11:36
-

دیوار کج لیگ فوتسال تا هفته پنجم کشیده شد

دیوار کج لیگ فوتسال تا هفته پنجم کشیده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال از ابتدا با بی‌نظمی آغاز شد و بی‌برنامگی‌ها هم‌چنان تا هفته پنجم ادامه پیدا کرده است. هفته‌های آغازین با لغو بازی‌ها دنبال شد و اکنون در آستانه هفته پنجم،‌ چند برنامه برای بازی‌ها اعلام شده است. بر اساس برنامه از پیش اعلام شده، قرار بود هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال از ابتدا با بی‌نظمی آغاز شد و بی‌برنامگی‌ها هم‌چنان تا هفته پنجم ادامه پیدا کرده است. هفته‌های آغازین با لغو بازی‌ها دنبال شد و اکنون در آستانه هفته پنجم،‌ چند برنامه برای بازی‌ها اعلام شده است.

بر اساس برنامه از پیش اعلام شده، قرار بود هفته پنجم، پنج‌شنبه پنجم مرداد برگزار شود اما برنامه‌ای در اختیار سرپرست یکی از تیم‌ها قرار گرفت که نشان می‌داد این مسابقات فردا (سه‌شنبه) انجام خواهد شد. با این حال سازمان لیگ وجود چنین برنامه‌ای را تکذیب کرد. اما انتشار این خبر از سوی سایت فدراسیون، باعث شد سردرگمی دوچندان تیم‌ها شود.

 برنامه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال دیروز(یک‌شنبه) از طریق سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده که نشان می‌داد هفته پنجم قرار است سه‌شنبه برگزار شود. بسیاری از رسانه‌ها نیز با استناد به این خبر فدراسیون، برنامه را منتشر کرده‌اند اما اکنون ابهام اساسی در مورد زمان برگزاری این مسابقات وجود دارد. این در حالی است که اگر قرار باشد بازی‌ها فردا برگزار شود، تیم‌ها باید برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.