کد خبر : 98635
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 17:35
-

کمالی:بعید می دانم ارژن امسال به آخر لیگ برسد/ ما الان فقط یک دست لباس داریم

کمالی:بعید می دانم ارژن امسال به آخر لیگ برسد/ ما الان فقط یک دست لباس داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی درباره شرایط تیم ارژن و شکست هفته گذشته این تیم مقابل پارسیان شهر قدس گفت: ما با اختلاف بدشانس ترین تیم هفته گذشته بودیم. موقعیتهای زیادی داشتیم که گل نشد. دروازه بان های حریف در بازی مقابل ما روزهای خوبی پشت سر می گذارند. وی افزود: متاسفانه ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی درباره شرایط تیم ارژن و شکست هفته گذشته این تیم مقابل پارسیان شهر قدس گفت: ما با اختلاف بدشانس ترین تیم هفته گذشته بودیم. موقعیتهای زیادی داشتیم که گل نشد. دروازه بان های حریف در بازی مقابل ما روزهای خوبی پشت سر می گذارند.

وی افزود: متاسفانه ما نه تنها نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم بلکه تعدادی از نفرات سال گذشته خود را هم از دست دادیم. به همین خاطر راحت گل می خوریم و سخت گل می زنیم. یکی از عواملی که به سختی گل می زنیم همین مورد است.

سرمربی تیم فوتسال ارژن تاکید کرد: من قبل از شروع لیگ هم هشدار داده بودم که ما الان تیم سیزدهم جدول هستیم و به داد تیممان برسید. نمی دانم با این وضعیت تیم ارژن تا کجا می تواند در این فصل به کارش ادامه بدهد. با مشکلاتی که بنده می بینم، بعید می دانم ارژن امسال به آخر لیگ برسد. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد چون برای فوتسالمان هم خوب نیست.

کمالی درباره مشکلات ارژن تاکید کرد: ما چند مشکل عمده داریم. اولین موضوع به پرداخت قرارداد بازیکنان بر می گردد. بازیکنان ما هنوز ۳۰ تا ۴۰ درصد قراردادهای فصل گذشته خود را نگرفته اند. مشکلات مالی هم تمام نشده است. به همین خاطر نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم و حتی نفراتی از تیم خودمان را از دست دادیم.

وی در پایان تاکید کرد: تیم ارژن از لحاظ البسه هم مشکل دارید. ما الان فقط یک دست لباس داریم که بازیکنان بعد از هر بازی آنرا شستشو و دوباره استفاده می کنند. رنگ لباس تیم ارژن آبی است و اگر یکی از تیم های حریف لباس آبی بپوشد، ما دچار مشکل می شویم! همینطور به سالن محل تمرین و بازی هم بدهکاریم که آنها هم شاید یک هفته دیگر بیشتر به ما مهلت ندهند. با این مشکلات عمر فوتسالی ارژن را کم می دانم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آگاه سه شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

اقای کمالی دست بردار این سیاه بازیاتو…..تیم ارژن و شخصیتشو کوچیک‌کردی با فکر‌ کوچیکت…بس دیگه چند سال بار خودتو بستی برو دیگه…نه فنی نه اخلاقی هیچی‌نداری…..