کد خبر : 98990
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 23:43
-

علاسوند: در زدن ضربات آخر مشکل داریم/توکلی از هفته آینده به ما اضافه می شود

علاسوند: در زدن ضربات آخر مشکل داریم/توکلی از هفته آینده به ما اضافه می شود

علاسوندسرمربی ملی حفاری خوزستان پس از پیروزی برابر مقاومت قرچک به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی خیلی خوبی بود بدون شک یکی از بهترین بازی های لیگ بود. روبروی تیمی بازی کردیم که پدیده امسال لیگ است و توانستند با یک بازی فوق العاده به خوبی از اشتباهات ما استفاده کنند ولی خدا رو شکر

علاسوندسرمربی ملی حفاری خوزستان پس از پیروزی برابر مقاومت قرچک به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی خیلی خوبی بود بدون شک یکی از بهترین بازی های لیگ بود. روبروی تیمی بازی کردیم که پدیده امسال لیگ است و توانستند با یک بازی فوق العاده به خوبی از اشتباهات ما استفاده کنند ولی خدا رو شکر در ثانیه های پایانی با تلاش بچه ها و حمایت هوادران پر شور به بازی برگشتیم
وی در ادامه عنوان نمود: از هفته دوم تیم به آمادگی و هماهنگی مد نظر رسیده است اما متاسفانه هنوز در زدن ضربه های آخر مشکل داریم شاید به دلیل استرس یا فشار روانی که به بازیکن وارد می شود، باعث شده که ضربات اخر را خوب نزنیم اما در کل امروز خوب بود و علاوه بر یک بازی خوب یک نتیجه خوب را هم کسب کردیم.
وی در مورد مصدومیت امروز فرهاد توکلی در بازی امروز گفت : بنده بازی را دیدم فکر نمیکنم مصدومیت خاصی باشه و فقط یک دقیقه از بازی بیرون رفت و بقیه بازی را به طور کامل بازی کرد و مشکلی هم نداشت. زمان مناسبی برای ریکاوری هم دارد و انشالله از هفته بعد به تیم اضافه خواهد شد.
وی در پایان اظهار کرد: پیمان حفیظی اگر شرایط محیا شود از نیم فصل به ما اضافه خواهد شد.علیرضا بهلولی به دلیل صلاح دید کادر فنی امروز در لیست نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.