کد خبر : 98927
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 14:08
-

غیاثی:قول می دهیم دیگر پرگل نبازیم

غیاثی:قول می دهیم دیگر پرگل نبازیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید غیاثی در خصوص شکست تیمش مقابل تیم فوتسال مس سونگون از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: مس سونگون یک تیم قلدر و قدرتمندی است، این تیم هزینه بسیار خوبی کرده است و توانسته بازیکنان ملی‌پوش خوبی را جذب کند. وی ادامه داد: ۲ بازیکن اصلی ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید غیاثی در خصوص شکست تیمش مقابل تیم فوتسال مس سونگون از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: مس سونگون یک تیم قلدر و قدرتمندی است، این تیم هزینه بسیار خوبی کرده است و توانسته بازیکنان ملی‌پوش خوبی را جذب کند.
وی ادامه داد: ۲ بازیکن اصلی ما در دیدار با مس سونگون مصدوم بودند، در نیمه دوم بازیکنان ما به‌ لحاظ انرژی کم آوردند. کف‌پوش سالن پورشریفی تبریز نسبت به سالن محل برگزاری دیدار‌های ما در شهر قم، بسیار متفاوت است و انرژی بازیکنانم در نیمه دوم به این علت گرفته شد.
سرمربی تیم آتلیه طهران قم تصریح کرد: تیم من کاملا و صد در صد بومی است و حتی یک بازیکن هم از شهر‌های دیگر نداریم، اکثر بازیکنان از بچه‌های قم هستند. فقط ۳ بازیکن از فصل پیش یاسین‌پیشرو حضور دارند تا تیم تجربه لازم را داشته باشد.
غیاثی گفت: در ۵ هفته اول بازی‌های خوبی داشتیم، تجربه‌های خوبی را کسب کردیم و من این قول را می‌دهیم که ما دیگر باخت سنگینی نخواهیم داشت. امیدوارم در هفته‌های آتی نتایج بهتری را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.