کد خبر : 98909
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 12:15
-

کمالی: برای بازی مقابل شهروند برنامه داشتیم/ شک نکنید بلایی که سر صدرا آمد، سر ارژن هم می‌آید

کمالی: برای بازی مقابل شهروند برنامه داشتیم/ شک نکنید بلایی که سر صدرا آمد، سر ارژن هم می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی در خصوص برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. شهروند یکی از تیم‌های خوب لیگ است و در ۴ هفته گذشته هیچ شکستی نداشت. ما برای این بازی برنامه داشتیم و می‌خواستیم بازی را اداره کنیم. در بحث دفاعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی در خصوص برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. شهروند یکی از تیم‌های خوب لیگ است و در ۴ هفته گذشته هیچ شکستی نداشت. ما برای این بازی برنامه داشتیم و می‌خواستیم بازی را اداره کنیم. در بحث دفاعی نیز عملکرد خوبی داشتیم و خدا را شکر به ۳ امتیازی که نیاز داشتیم رسیدیم.

وی درباره مشکلات مالی تیم ارژن و اینکه آیا این مشکلات همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: فکر و ذهن بازیکنان ما درگیر مشکلات مالی است. بچه‌ها از فصل گذشته هم مطالبات خود را دریافت نکردند و تا همین حالا هم با معرفت آمده‌اند و بازی کردند. متاسفانه هیچ کاری برای رفع مشکلات نشده و من هم در جلسه‌ای که داشتیم تاکید کردم اگر مشکلات برطرف نشود، به دردسر خواهیم خورد.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز ادامه داد: امیدوارم این مشکلات برطرف شود. تمام دغدغه من این است، ارژن تا پایان لیگ دوام بیاورد که با این وضعیت سخت است این اتفاق بیفتد. به نظرم چنین تیم‌های اصلا نباید وارد لیگ شوند. ما از ابتدای هفته درگیر همین مشکلات هستیم و با این گرفتاری‌ها اصلا پیروزی هم به ما نمی‌چسبد.

کمالی در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد این تیم فقط یک دست لباس دارد؟ گفت: بله کاملا درست است. ما از لحاظ نتیجه‌گیری یکی از بدشانس‌ترین تیم‌ها بودیم اما در چهار هفته گذشته خیلی خوش‌شانس بودیم رنگ لباس هیچ تیمی شبیه لباس ما نبود، چون در این صورت ما لباسی برای تعویض نداشتیم.  روز گذشته بعد از اعتراض‌های که کردیم یک دست لباس دیگر هم برای‌ ما آوردند. من اهل تعارف نیستم، مسئولان شیراز هیچ علاقه‌ای برای تیم‌داری ندارند. شما شک نکنید همان‌طور که تیم صدرا چند سال پیش منحل شد، ارژن هم به زودی نابود خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.