کد خبر : 99007
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 9:47
-

بهادری:وقتی تیمم به نیمه نهایی نرسیده گل‌های من به درد نمی‌خورد/گیتی پسند کار بسیار سختی مقابل چونبوری دارد/ اگر به الریان می‌باختیم شاید می‌توانستیم به نیمه نهایی برسیم!

بهادری:وقتی تیمم به نیمه نهایی نرسیده گل‌های من به درد نمی‌خورد/گیتی پسند کار بسیار سختی مقابل چونبوری دارد/ اگر به الریان می‌باختیم شاید می‌توانستیم به نیمه نهایی برسیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که برای او با شکست ۴ بر صفر تیم نفت الوسط عراق مقابل تای‌سون‌نام ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به پایان رسید، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: این مسابقات سطح بالایی داشت. در این سه سالی که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که برای او با شکست ۴ بر صفر تیم نفت الوسط عراق مقابل تای‌سون‌نام ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به پایان رسید، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: این مسابقات سطح بالایی داشت. در این سه سالی که در جام باشگاه‌های آسیا بازی کردم، در این دوره بهترین مسابقات را شاهد بودیم. سطح تیم‌ها بالا رفته بود، چون تیم‌ها بازیکنان ایرانی جذب کرده بودند.

وی ادامه داد: تیم نفت به خوبی این مسابقات را آغاز کرد و توانستیم در سه بازی گروهی خود پیروز شویم. در صورتی که اگر مقابل الریان شکست می‌خوردیم، به‌عنوان تیم دوم گروه صعود می‌کردیم و مقابل تیم الظفره امارات که تیمی ضعیف‌تر از تای‌سون‌نام بود، قرار می‌گرفتیم. در این صورت می‌توانستیم به جمع چهار تیم برتر مسابقات هم راه یابیم، اما مربی ما گفت که این کار حرفه‌ای نیست، باید همه بازی‌ها را ببریم و به‌عنوان تیم نخست به یک چهارم نهایی صعود کنیم.

بازیکن نفت با بیان اینکه تیم ملی عراق چند بار مقابل تیم ملی ویتنام به پیروزی رسیده است، تصریح کرد: تای‌سون‌نام تیم خوبی بود و هشت بازیکن خوب در ترکیبش داشت. در این تیم چهار بازیکن بازی می‌کردند و سپس چهار بازیکن دیگر جایگزین آنها می‌شدند، اما در تیم نفت، فقط پنج بازیکن بازی می‌کردند و طبیعی بود که خسته شویم. من و فرهاد توکلی ۴۰ دقیقه در میدان بودیم. البته ناداوری هم در رقم خوردن این نتیجه بی‌تأثیر نبود، چون داور بازیکن ما را به خاطر یک خطا اخراج کرد، اما همان حرکت را بازیکن حریف مرتکب شد که داور این بازیکن را اخراج نکرد. اختلاف ما با تای‌سون‌نام در حد یک گل بود، اما پاورپلی (بازی با پنج بازیکن و بدون دروازه‌بان) همراه با ریسک است و همین مسئله باعث شد با اختلاف چهار گل شکست بخوریم.

بهادری در مورد صعود گیتی پسند به فینال مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا و اینکه این تیم می‌تواند مقابل چونبوری تایلند پیروز شود یا خیر، تصریح کرد: گیتی پسند تیم خوبی است، اما چونبوری هم تیم بسیار خوب و یکدستی است و نماینده کشورمان کار بسیار سختی برای قهرمانی دارد. البته قدرت فوتسال ایران بیشتر از تایلند است و ان‌شاءالله که گیتی پسند قهرمان آسیا می‌شود.

وی در مورد اینکه جیرووات بازیکن چونبوری با زدن ۹ گل، از بهادریِ هفت گله در راه کسب آقای گلی مسابقات عبور کرده است، گفت: جالب است بدانید که بسیاری از رسانه‌ها از این موضوع اطلاعی نداشتند و نمی‌دانستند در این مسابقات چند گل به ثمر رساندم! زمانی که تیم به جمع چهار تیم برتر صعود نمی‌کند، گلزنی مهم نیست و این گل‌ها به دردی نمی‌خورد.

بهادری که چند ماه پیش قرارداد خود را با فرش‌آرای مشهد تمدید کرد، در مورد عملکرد خوب این تیم در لیگ برتر و کسب ۱۰ امتیاز اظهار داشت: فرش‌آرا روزبه‌روز بهتر می‌شود و امسال از لحاظ بازیکن و مسائل فنی مشکلی نداریم. با توجه به اینکه بسیاری از تیم‌ها با مشکل مواجه بودند، اما فرش‌آرا امسال کار خود را زود آغاز کرد. من هم به این تیم اضافه می‌شوم و تلاش می‌کنم به تیمم کمک کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.