کد خبر : 99188
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 10:56
-

احتمال انصراف پرتغال از حضور در تورنمنت چهارجانبه ایران

احتمال انصراف پرتغال از حضور در تورنمنت چهارجانبه ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سؤال که تکلیف برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور ایران و سه تیم دیگر برتر جام جهانی چه شد؟ گفت: قرار است این مسابقات ۱۲ تا ۱۶ آذرماه برگزار شود. ما حتی به اصفهان هم نامه زدیم که مسئولان این استان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سؤال که تکلیف برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور ایران و سه تیم دیگر برتر جام جهانی چه شد؟ گفت: قرار است این مسابقات ۱۲ تا ۱۶ آذرماه برگزار شود. ما حتی به اصفهان هم نامه زدیم که مسئولان این استان برای میزبانی از این تورنمنت ابراز علاقه کردند. مترصد این هستیم تا مجوزهای لازم برای این بازی داده شود. همچنین باید نامه‌های رسمی به روسیه، پرتغال و آرژانتین بزنیم. من در این مدت با آنها از طریق ایمیل در ارتباط بودم که به صورت کلی اعلام آمادگی کردند.

ترابیان در خصوص اینکه اگر این تیم حاضر به بازی در ایران نشود، آن وقت تکلیف چیست؟ تصریح کرد: اگر احتمالاً یک تیم بخصوص پرتغال که در آن زمان درگیر لیگ داخلی خود است، نتواند به این تورنمنت بیاید، یک تیم همطراز را جایگزین خواهیم کرد و پیش‌بینی‌هایی نیز در این ارتباط داشته‌ایم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.