کد خبر : 99243
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 19:35
-

افضل:حریف خوش شانس بود/ نمی توانم باور کنم که بازیکنانم مستحق شکست بودند

افضل:حریف خوش شانس بود/ نمی توانم باور کنم که بازیکنانم مستحق شکست بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل پس از شکست مقابل چونبوری تایلند در فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: بازی خوب و نزدیکی بود. یک فینال جذاب و دیدنی بود هر دو تیم خوب بودند. سرمربی گیتی پسند گفت: من متاسفم که این حرف را می زنم ولی حریف خوش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل پس از شکست مقابل چونبوری تایلند در فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: بازی خوب و نزدیکی بود. یک فینال جذاب و دیدنی بود هر دو تیم خوب بودند.
سرمربی گیتی پسند گفت: من متاسفم که این حرف را می زنم ولی حریف خوش شانس بود. ما برای اشتباهاتمان و از دست دادن تمرکزمان در لحظات کوتاهی از بازی مجازات شدیم.

وی در ادامه گفت: من نمی توانم باور کنم که بازیکنانم مستحق شکست بودند. اما این یک بازی فینال بود و طبیعی است که هر تیم پنج دقیقه های مختلفی را تجربه کند.همه چیز به کنار من به تیم چونبوری تبریک می گویم.

افضل در پایان عنوان کرد: کار سخت ما از امروز شروع شد. قهرمانی در لیگ ایران کار آسانی نیست. اجازه بدهید اول عنوان قهرمانی لیگ را کسب کنیم بعد برای کسب عنوان دوباره اینجا باز خواهیم گشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

بازیکنات واقعا شایسته شکست نبودن ولی تو و کادر فنیت لایق شکست بودین افتضاح بودین و این نتیجه بستن تیم توسط باشگاهه حتی لیاقت فینال رو هم نداشتی.انصافا با مریمی و شمس و کشاورز و همدانی بیش از این هم انتظار نمیرفت

کمیل ساروی یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

۲زار بازی کردی که بگی مستحق بودی یا نه

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

چند کلام با مسئولان گیتی پسند
ادمایی مثل مهدی پاسبان،احمد شمس،محمد کریمی،همدانی،بدنساز کشاورز و بازیکنهایی مث جابری،زارع،شارقی، واقعا در حد و اندازهای گیتی پسند نیستن ادمی مثل باغبانباشی هم هیچ کمکی به افضل نمیکنه.حیف اینهمه هزینه و ابرویی که از فوتسال و شهر اصفهان رفت.سعی کنین شایسته سالاری کنین نه پارتی بازی.
از روز اول هم مشخص بود با این ادمها نمیشه نتیجه گرفت

علیرضا جعفری یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

بعله حریف خوش شانس بود چون اصلا مربی گری نکردی . همون دو گل هم که رو اشتباه حرف زدید

علی یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

واقعا روت میشه بگی حریف خوش شانس بود!!!بابا تو خیلی پررویی به خدا.
این چه فوتبالی بود تیم گیتی بازی کرد؟ اصلا یک کار گروهی تو این تیم انجام شد؟آبرو فوتسال ایران را بردی

نام یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

برو بالا ۴٠ دقیقه توپ دست چونبورى بود دنبالشون بودید مستحق بخت نبودیید؟؟!!! معلومه هیچ از فوتسال نمى فهمى برو دنبال کارت وگرنه تو لیگ هم هیچى نمیشی

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

علی اقا اشکالی نداره فقط بگو بچه ها تا میتونن با بنر مسابقات عکس بگیرن بخصوص به شخص اقای عراقی زاده

محمود یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

مربی بین المللی !!!!!!!!!آوردید که قهرمان آسیا بشید؟؟؟؟!!!!! این بود تیمتون……
تا فینال هم فقط رو خلاقیت ۲ تا ۳ بازیکن آمدید بالا. علی افضل تو اگر مربی بودی که باید یه گل رو کار تاکتیکی میزدید . تمام گلهای تیمتون رو با کار انفرادی بازیکنانت زدی.تازه شانس آوردید با چونبوری تو فینال بازی کردید والا بجای ژاپن تو همون مرحله حذفی اوت میشدید.

رسول یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

بله اقای افضل قهرمانی تو ایران کاره سختیه.ولی این کارو پارسال یه مربی حرفه ای کرد. فقط فک کنم امسال پولی گیرت نیاد چون به عراقی زاده گفته بودی اگه قهرمان شدیم پول بدن بت

4 یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

وخی عامو ….. حریف خوش شانس بود !!!؟؟ تو خوش شانس بودی که بیش از این نخوردی …. آبرو فوتسال ایرانا بردی . وخی عامو برو مربی کرال پشت روی ماتع بشو …. مربی فقط وحید شمسایی و بس …. با این همه بازیکن ی برنامه نداشتید . اه اه اه اه

نام ... دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۱۳

استاد افضل امید همه فوتسال دوستان اصفهان و ایران هستی از تلاش دلسوزانه شما سپاسگزاریم

گوزپسند دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

خخخخخخخخ

فولادماهان دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۱۸

حیثیت ما را بردی. اصلا جرات نداشتی ۵ نفره کنی. از ۸ دوره فقط ۳ دوره قهرمان شدیم که دو دوره اش را میزبان بودیم. کی میگه ما آقای آسیاییم؟

م....... دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۲۲

اقا وقتی تیم با اقای کشاورز لابی میکنه و بازیکنا را مخرن همینه.اگهعالیقدر را مدیریت میکردن ومیبردند آسیا بعده اسیا حذفش میکردند اوضاع بهتر بود ما یه فرشاد شارقی بردیم اونجا که همش دست به سینه رو نیمکت بوده بعد دوسال بی تیمی.ما یه بازیکن خلاق نداشتیم که بگیره بچرخه تمام کنه.چرا تیم قهرمان را خالی کردید و چندتا بازیکن بیکفایت اضافه کردید؟عباسی تو این دوره چه کرد؟عروجی چه کرد؟بازیکنی که به راحتی آب خوردن مهار میشد چون یه حرکت کلا بلد بود بندازه روچپ راستش فلج بود.کثر شان میشد بازیکن قرضی بگیرین.چرا باید جاوید با چهل گل زده از تیم جدا بشه.چرا باید علی عابدین از تیم بره و شارقی را بگیرید.چرا مورنو باید بره وعباسی بیاد که یه گل هم نزد.مگه میشه با اسماییلپور وحسن زاده کاری کرد.حالا هم نوشابه باز میکنید واسه هم که تبریک میگیم نایب قهرمانی را مگه جام جهانی بودید مگه آسیا چند تا قدرت تو فوتسال داره که ما از نایب قهرمانی شاد باشیم.خدا رو شکر کنید سپهر محمدی را داشت گیتی وگر نه… تو رو قران مردم را سر کار نگذارید بگید تبریک.خوب بودیم.شانس نداشتیم.ووو… اگه کشاورز همون آدم منفور نبود که براش در اطراف سالن پیروزی دیوار نویسی میکردید زیراب زن حیاکن وووو… چگونه اولین شخص باهاش قرارداد بستین به چه دلیل که در مسابقه فینال به بدت ین شکل تیم را ضعیف کرده بود.فکر نکنید اگه صدای ما بلند نیست چیزی نمیدانیم.شما محمد زارع را به خاطره یک اشتباه دیگر بازی ندادی در حالی که بقیه بازیکنان از فرط خستگی خمیده راه میرفتند.لجبازی تا کی باند بازی تا کی؟ چرا حسین طیبی باید بره واسه یه تیمه دیگه ویک تنه تیم را سوم کنه ولی به دلیل مشکل با حسن زاده واسه این بازیا قرضی نگیرینش.چرا به خدا برای شما منافع شخصی مهمتر از باشگاه و مردم است.باج وباند تا کی.چرا آنالیزور نباید دنبال تیم باشه ولی اقای شمس به بهانه ی مدیر اجرایی بره ویتنام.این ها گوشه ای از نا مهربانی هاست گوشه ای از مشکلات است که با این مشکلات مگر میشود رفت و قهرمان شد؟؟؟؟؟حال بیایید و سالن را پر از بنر تبریک نایب قهرمانی کنید.فوتسال پاک و بدون حق خوریم آرزوست.

ناشناس دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۴۳

مربی کی بودی توووو؟؟؟
خجالت بکش مربی مجانی آخرش همین میشه فوتسال باند بازی آخرش همینه بدبختا

نام ... دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۰

ذکر چند نکته بد نیست:
۱. تیم پارسال با امسال از لحاظ مهره های تاثیر گذار اصلا قابل قیاس نیست. بطور مثال مهدی جاوید کجا و عباسی ک حتی یه گل هم نزد کجا؟
۲. تیم پارسال گیتی پسند هم توسط مهره ها قهرمان شد. بالاترین تمرین مربی سال قبل فقط ۸ به ۸ بود!!!
۳. گیتی پسند از لحاظ کار تاکتیکی عالی بود. اما بنظرم مشکل در توان بدنی بازیکنان بود و جناب افضل میتونست در کل تورنمت با بازی دادن بیشتر به افشار و شارقی که مهره های خوبی هم هستند، فشار رو از بازیکنان دیگه برداره.
۴. از توان بالای بدنی و تاکتیکی چومبوری هم نباید گذشت. تیمی که دارای بهترین خط حمله و دفاع مسابقات بود و کارشناسان شانس پیروزی این تیم را ۵ یه یک میدونستند.
۵. اما نکته ای برای دوست و استاد گرامی جناب آقای علیرضا افضل:
گیتی پسند قبل از بد بسته شدن بازیکنانش، در کادر فنی بد بسته شد و افرادی در کادرتون گذاشتید ک بغیر از احمدباغبانباشی، هیچکدومشون در حد جنابعالی نیستند.

رسول دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

مثلا اومدی انتقاد سالم بکنی؟
اولا همون اقای جاوید و تو حساس ترین مقطع فصل با شجاعت کادر فنی کنار گذاشتن
ثانیا فراموش نکن پارسال جاوید ۹ هفته نبود و کشاورز مصدوم بود مورنو مصدوم بود عابدین ۶ هفته محروم بود افشین کاظمی نیم فصل دوم محروم بود و با هنر کادر فنی این تیم قهرمان شد.
ثالثا به نظر شما بازیکنایی مثل عروجی زارع عباسی بازیکنای ضعیفی هستند؟؟؟؟
در ضمن میشه بگی از لحاظ تاکتیکی چه کار مفیدی انجام دادند؟مثلا همین بازی فینال هر دو گلی که زده شد رو اشتباه دروازبان و عقب گیر بود و بازی با الریان…..

سينا دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

۱- تیم امسال از سال گذشته مهره های بهتری دارد و دارای ۸ ملی پوش است اگر عباسی ازجاوید ضعیفتره عوضش عروجی و زارعی از عابدین و رضاییان بهترند.
۲- گیتی پسند دیروز هیچ تاکتیکی نداشت و حتی اواخر بازی جسارت حمله کردن رو هم نداشت حتی اگر دو اشتباه بچه گانه تیم تایلندی نبود این دو گل رو هم نمیزد.
۳- گیتی پسند هم از نظر تاکتیکی و هم فنی چیزی نشون نداد و کادر فنی سردرگم و عصبی بود.
۴- تیم تایلندی تیم خوبی بود اما فقط یه بازیکن برزیلی داشت مثل گیتی اما عزیزم فوتسال ایران کجا و تایلند کجا اونم تیمی که دوبازیکن آسش قبلا تو ایران بازی کرده بودن و یکیشون هم بازیکن همین سلطانتون بود.
اما نکته ای برای شما و نه افضل: اتفاقا این کادر دقیقا در حد واندازه افضل بودندیعنی همگی ضعیفند و آقای افضل هم باید بدونه بار کج به منزل نمیرسه.

اریایی دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

ضعیف ترین بازی یه تیم ایرانی در اسیا رو دیدیم

علی رضا دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

اقای افضل حقته چون تو اگه مربی بودی تیم مس قهرمان میکردی با اون همه هزینه وبازیکنای خارجی ولی تو نتونستی ولی اومدی با اقای عراقی زاده روی هم ریختید وتیمی که کسی دیگه قهرمان کرده بود وگرفتی وفکر کردی زرنگی کردی ولی خدا جای حق نشسته تو تاوان همون زیر اب زنی که کردی وباعث شد که تو به هر قیمتی تیم گیتی بگیری گرفتی چون تو هیچی بارت نیست و گیتی بزرگترین اشتباه کرد که تو رو اورد

futsal دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

باسلام
دیگه دست از این سیاه بازیا بردار خداوکیلی،شانس اونا بیشتر بود این دیگه چیه،قبلاً میگفتی ما شانس نیاوردیم حالا اونا شانس اوردند،به قول همشهریاتون وخی عامو
خودت که در حدی نیستی تازه یکی را اوردی بدتر از خودت،دیگه بهتر از این نمیشه،این احمد باغبان خداوکیلی کدوم تیمو به جایی رسونده که اوردیش اینجا،هر جا رفته تیمارو بدبخت کرده فقط بلده بگه حفظ حفظ،تو لیگ ایرانم هیچی نمیشید،حاضرم با هر اقایی خواست حضوری شرط ببندم،سال اخرتونِ،احمد جون علی جون بای بای،دیگه باید برین ی جا باهم کار

ahmad دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

احمد باغبان خخخخخخخخ
احمد شمس خخخخخخخخ
محمد کریمی خخخخخخخ
محمد همدانی خخخخخخخخ
راستی خودت اقای مربی خخخخخخخخ
با این ادما خداوکیلی کار بزرگی کردی
دستتون درد نکنه
همه جا بنر بزنید ما هم واستون بنر میزنیم و تبریک میگیم خخخخخخخخخ

گوزپسند دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

اصفهان زالوی فوتسال ایران