کد خبر : 99178
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 10:21
-

حفیظی:قراردادم با شن زن ۴۵ روزه بود/اختلاف سطح فوتسال ایران و چین زیاد است/در گروه سختی قرار داشتیم

حفیظی:قراردادم با شن زن ۴۵ روزه بود/اختلاف سطح فوتسال ایران و چین زیاد است/در گروه سختی قرار داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیمان حفیظی بازیکن ایرانی تیم شن زن چین گفت:اوایل خرداد ماه بود که از طرف نماینده باشگاه شن زن با من تماس گرفته شد، سرمربی برزیلی تیم شن زن به یک بازیکن راس نیاز داشت و به بازی من علاقه داشت، بنابراین قرار شد که با من قراردادی به مدت۴۵روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیمان حفیظی بازیکن ایرانی تیم شن زن چین گفت:اوایل خرداد ماه بود که از طرف نماینده باشگاه شن زن با من تماس گرفته شد، سرمربی برزیلی تیم شن زن به یک بازیکن راس نیاز داشت و به بازی من علاقه داشت، بنابراین قرار شد که با من قراردادی به مدت۴۵روز منعقد گردد.باشگاه حفاری خیلی با بنده همکاری کرد و شرایط جدا شدن را برای من فراهم کرد.  شرایط و امکانات باشگاه شنزن بسیار خوب بود و اقامت بسیار خوبی در چین داشتم. تنها مشکل، مشکل غذا بود چون طبخ غذای چینی با غذای ایرانی خیلی اختلاف دارد که خداراشکر حل شد.
وی در ادامه افزود:اختلاف سطح فوتسال ایران و چین بسیار زیاد است و فوتسال چین در سطح پایین تری قرار دارد با این حال تمرین های خوبی داشتیم و توانستیم با آمادگی خوبی به ویتنام اعزام شویم. در گروه فوق العاده سختی قرار گرفتیم و دو تیم مدعی قهرمانی همگروه ما شدند.
حفیظی ادامه داد: تلاش خودمان را کردیم و تمام برنامه تیم ما روی بازی با تیم ژاپن بود که متاسفانه موفق به امتیاز گرفتن نشدیم.
این بازیکن در پایان در مورد وضعیت خود گفت:در حال حاضر بازیکن آزاد هستم، چند پیشنهاد از چند تیم لیگ برتری داشته ام که اگر بخواهم می توانم در هفته های آتی به آن تیم ها اضافه شوم، اما به دلیل اینکه فصل قبل، فصل بسیار خوبی را با تیم حفاری داشتم، ارزش این را دارد که تا نیم فصل منتظر بمانم و به این تیم اضافه شوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.