کد خبر : 99202
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 16:49
-

مظفر:عیار تیم در بازی برابر میانمار و تایلند مشخص شد/ از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی‌کنیم

مظفر:عیار تیم در بازی برابر میانمار و تایلند مشخص شد/ از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سه بازی بسیار ارزشمند با تیم های ملی فوتسال میانمار و تایلند برگزار کردیم که در این مسابقات دوستانه، عیار تیم، نقاط ضعف و قوت بازیکنان و شرایط تک تک ملی پوشان مشخص

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سه بازی بسیار ارزشمند با تیم های ملی فوتسال میانمار و تایلند برگزار کردیم که در این مسابقات دوستانه، عیار تیم، نقاط ضعف و قوت بازیکنان و شرایط تک تک ملی پوشان مشخص شد. به محض ورود در تهران برنامه ریزی دقیق تری خواهیم داشت تا بتوانیم با رفع نکات فوق، تیم آماده ای را به مسابقات داخل سالن ترکمنستان اعزام کنیم.
وی در ادامه بیان کرد: در بازی اول مقابل میانمار به میدان رفتیم. همانطور که قبلا اشاره کرده بودم این تیم حدود سه ماه و نیم است که در اردوی شبانه روزی به سر می برد. همچنین دو بازی دوستانه با تیم تایلند برگزار کرده که اولین دیدار را با نتیجه ۲ بر ۲  و مسابقه دوم را با نتیجه ۴ بر دو سود میزبان به پایان رسیده است. این تیم خود را برای حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده می کند. همانطور که می دانید تیم میانمار فوتبال قوی در آسیا دارد و فوتسالش هم بی تاثیر از این قاعده نیست. برابر تیمی به میدان رفتیم که بسیار پرقدرت ظاهر شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره دیدار مقابل تایلند گفت: سالنی که برای برگزاری دو  مسابقه برابر تایلند برایمان در نظر گرفته شده بود از لحاظ امکانات و تهویه اصلا مطلوب نبود و بازیکنان در شرایط سختی به میدان رفتند. معتقدم ملی پوشان در هر دو بازی بسیار با کیفیت رقابت کرده و و از نحوه عملکردشان راضی هستم.
وی گفت: پس از برگزاری دو اردوی کوتاه مدت در تهران و ۱۲ جلسه تمرین به تایلند اعزام شدیم و فرصت کمی برای کار کردن بر روی برنامه هایمان داشتیم.  اما در مجموع عملکرد بازیکنان فوق العاده بود و با ادامه تمرینات در تهران سعی خواهیم کرد تا تیم نسبتا ایده آلی را برای حضور در ترکمنستان اعزام کنیم. متاسفانه فرصت زیادی را از دست داده و کار زیادی داریم تا تیم خود را آماده کنیم. در واقع حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد توانستیم موارد فنی را به بازیکنان در ۱۲ جلسه تمرینی گوشزد کنیم که حاصل آن دو پیروزی و یک شکست بود.امیدوارم تا رقابتهای داخل سالن ترکمنستان به شرایط صد در صدی برسیم اما شک نکنید که از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی در مسابقات فوق دریغ نخواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد:  این تیم جای کار دارد و معتقدم برای مسابقات آسیایی در سال ۹۷ منجسم و آماده خواهد بود. زمان محدودی پیش رویمان است اما هر چه در توان داریم به کار خواهیم گرفت تا وضعیت تیم را بهبود ببخشیم. از فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان تشکر می کنم که شرایط حضور در تایلند را فراهم کردند. در این دیدارهای تدارکاتی ما متوجه شدیم که تیم تایلند بسیار تغییر کرده بود و این نشان می دهد فوتسال در آسیا و در قسمت زنان در حال رشد است.
وی در پایان گفت: تیم تایلند سه ماه در اردو به سر می برد و پس از انجام دو بازی با میانمار و دو بازی با ایران، چند روز دیگر به ژاپن سفر می کند و پس از بازی تدارکاتی به مسابقات  کشورها جنوب شرق آسیا اعزام می شود و بدون شک با آمادگی کامل در ترکمنستان حضور خواهد داشت. ژاپن نیز مراحل آماده سازی و بازیهای تدارکاتی خود را به خوبی پشت سر گذاشته است. بی شک بازی تدارکاتی بسیار مهم است و در فرصت باقیمانده سعیمان بر این  است تا تیم را در شرایط سخت و مسابقه قرار دهیم و بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.