کد خبر : 99159
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 10:25
-

نمازی:مقاومت هیچ تاکتیکی نداشت/ زرخانلی حتی توان جمع کردن بازیکنان خودش را ندارد/همین را کم داشتیم که زرخانلی بخواهد اخلاق را به ما یاد بدهد

نمازی:مقاومت هیچ تاکتیکی نداشت/ زرخانلی حتی توان جمع کردن بازیکنان خودش را ندارد/همین را کم داشتیم که زرخانلی بخواهد اخلاق را به ما یاد بدهد

فرید نمازی کاپیتان تیم شرکت ملی حفاری خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در واکنش به اظهارات رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک درمورد خودش، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد. *بازی خوبی بود. از ابتدا تیم حریف را پرس کردیم و دو گل نیز به ثمر رساندیم و

فرید نمازی کاپیتان تیم شرکت ملی حفاری خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در واکنش به اظهارات رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک درمورد خودش، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

*بازی خوبی بود. از ابتدا تیم حریف را پرس کردیم و دو گل نیز به ثمر رساندیم و چند گل هم نزدیم. اگر آن چند گل را به ثمر رسانده بودیم، سرمربی تیم حریف اینگونه صحبت نمی‌کرد.

*بچه‌ها چند دقیقه تمرکز خود را از دست دادند و تیم حریف را نیز دست کم گرفتند و روی اشتباهات خودمان گل دریافت کردیم و حتی به خودمان هم گل زدیم.

*تیم حریف هیچگونه تاکتیکی نداشت و فقط با قوای بدنی خود مقابل ما قرار گرفتند. آن‌ها بلافاصله پس از اتمام مسابقات لیگ یک، وارد لیگ برتر شدند و چند بازیکن باتجربه مانند علی رهنما و مجتبی نصیرنیا نیز به آن‌ها اضافه شدند.

*آن‌ها اصلا توان مقابله با بازیکنان ما را نداشتند و به همین علت در طول مسابقه و در چند صحنه بازیکنان ما را با توپ و بدون توپ می‌زدند. سرمربی تیم حریف حتی یکبار هم به بازیکنانش تذکر نداد که آرام‌تر بازی کنند درحالیکه می‌دید بازیکنانش به شدت بازیکنان ما را می‌زدند اما عکس‌العملی نشان نداد. زرخانلی حتی توان جمع کردن بازیکنان خودش را ندارد.

*از شانس من است که هرکی به ما می‌رسد، می‌گوید ما مشکل اخلاقی داریم. زرخانلی سرمربی تیم قرچک از دقیق یک به نوعی روی مخ داور بود و دائما درحال اعتراض بود و من فکر کنم زرخانلی خودش مشکل اخلاقی دارد. حتی انقدر اعتراضات آن‌ها زیاد بود که آقای نظری ناظر داوری مسابقه به کنار زمین آمدند و به آن‌ها تذکر دادند و همین مسئله نشان می‌دهد چه کسی مشکل اخلاقی دارد.

*آقای نظری که اتفاقا مسئول چیدمان فوتسال هم هست، زرخانلی را آرام کرد درغیر اینصورت سرمربی حریف بازی را به جنجال می‌کشید.

*آقای زرخانلی در حدی نیست که بخواهد درمورد باشگاه حفاری خوزستان و فرید نمازی صحبت کند.

*مگر می‌شود بازیکنان ما را بزنند و ما هیچ واکنشی نشان ندهیم؟ طبیعی است وقتی بازیکن ما را بزنند، ما هم از بازیکن خودمان دفاع می‌کنیم. آن‌ها بدون توپ شهاب طالبی بازیکن تیم ما زدند.

*همین را کم داشتیم که زرخانلی بخواهد اخلاق را به ما یاد بدهد. ایشان بهتر است ابتدا خودشان را اصلاح کنند و سپس درمورد دیگران اظهار نظر کنند.

*به زرخانلی ارتباطی ندارد که درمورد فصل گذشته و دیدار گیتی‌پسند با حفاری صحبت کند. ایشان بازیکنان خودش را کنترل کند و به تیم‌های دیگر کاری نداشته باشد.

*از تیم داوری مسابقه خصوصا علیرضا عبدالغنی تشکر می‌کنم که انصافا قضاوت خوبی داشتند و بازی را به خوبی کنترل کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهرداد قرچکی یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

این بازی برگشت داره

نام ... دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

بابا اون‌ بزرگاش نتوستن ب فرید چیزی‌ بگن شما ک ها حالا….. نیستید.

قرچکی یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

چه بازی برگشتی بشه. وای وای وای. البته اگه ازترسش خودشو نزنه مصدومیت

اهوازى یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

ماشالا ما پشت تو هستیم تو اهواز به هیچ کس باج نمیدیم سلطانى داش فرید

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

این آقای فرید نمازی تو هر بازی باشه و به درگیری منتهی بشود ایشان نقش اول را بازی میکنند و اصلا احترام بزرگتر ها وپیش کسوتان و مربیان را هم رعایت نمی کنند ودر زمین بازی هم به فحاشی وکارهای غیر ورزشی متوسل میشوند تا به هر طریقی میتوانندبازی را ببرنند.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

حفارى اینقدر توانایى داره که بخواد با دعوا نتیجه بگیره خان خله یه دونه ایى داش فرید

نام ... چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به نظر من کمیته انضباطی باید با این بازیکن نما ی برخورد جدی بکنه.مقصر حواشی و دعواهای هر بازی فرید نمازیه