کد خبر : 99165
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 0:05
-

کشاورز:فینال شرایط خاص خودش را دارد/ امیدوارم قهرمانی در این مسابقات را کسب کنیم

کشاورز:فینال شرایط خاص خودش را دارد/ امیدوارم قهرمانی در این مسابقات را کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز پس از فینالیست شدن تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که به فینال جام باشگاه‌های آسیا رسیدیم.بازیکنان ما تاکنون بسیار تلاش کردند و بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند تا به فینال رسیدیم. وی افزود: فینال شرایط خاص خودش را دارد و تیم مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز پس از فینالیست شدن تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که به فینال جام باشگاه‌های آسیا رسیدیم.بازیکنان ما تاکنون بسیار تلاش کردند و بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند تا به فینال رسیدیم.

وی افزود: فینال شرایط خاص خودش را دارد و تیم مقابل ما تیم بسیار قدرتمندی است. نماینده تایلند حضور در فینال و قهرمانی در این مسابقات را در کارنامه خودش دارد، تیم یک دست و بسیار خوبی در مقابل ما قرار دارد اما ما گیتی‌پسند هستیم و امیدواریم در بازی فردا نیز سربلند از زمین خارج شویم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: برای حضور در فینال بسیار تلاش و تمرین کرده‌ایم و برای قهرمانی در این مسابقات بسیار زحمت کشیده‌ایم. امیدوارم قهرمانی در این مسابقات را کسب کنیم.

وی درباره شرایط تیمش پیش از فینال تصریح کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و خوشبختانه مصدوم نداریم اما بازیکن برزیلی در بازی گذشته کارت قرمز گرفته و محروم است. از نظر روحی و فرم جسمی شرایط بسیار خوبی داریم و امیدواریم در بازی آخر برنده باشیم و دست پر از بازی خارج شویم.

کشاورز در پاسخ به این سئوال که تجربه بالای برخی بازیکنان گیتی‌پسند چه میزان به موفقیت این تیم در فینال کمک می‌کند، بیان کرد: خوشبختانه تیم بزرگ گیتی‌پسند بازیکنان بزرگ بسیاری در ترکیب خود دارد، بازیکنان ما روزها و بازی‌های بزرگ بسیار دیده‌اند.

وی گفت: تجربه و تفکر بازیکنان در این مسیر به تیم کمک می‌کند، بازیکنان ما میدان‌های جهانی را دیده‌اند و از نظر تجربه مشکلی نداریم و در مجموع تیم با تجربه‌ای داریم که روزهای سخت و بزرگ بسیاری داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

حتما با جوانان مستعد و بومی که پرورش دادی اینکار را انجام بده