کد خبر : 99286
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 11:41
-

اختلاف نظر فوتسال و کمیته به دلیل زمان اعلام فهرست نهایی/ لیست ۱۸ نفره تیم ملی فوتسال به کمیته المپیک ارسال شد

اختلاف نظر فوتسال و کمیته به دلیل زمان اعلام فهرست نهایی/ لیست ۱۸ نفره تیم ملی فوتسال به کمیته المپیک ارسال شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصغر رحیمی چند روز پیش اعلام کرد فدراسیون‌ها موظف بودند تا اواخر هفته گذشته اسامی نهایی خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان به کمیته ملی المپیک اعلام کنند. اصغر رحیمی همچنین از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا اسامی تیم‌های ملی را به این کمیته اعلام کند، اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصغر رحیمی چند روز پیش اعلام کرد فدراسیون‌ها موظف بودند تا اواخر هفته گذشته اسامی نهایی خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان به کمیته ملی المپیک اعلام کنند.

اصغر رحیمی همچنین از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا اسامی تیم‌های ملی را به این کمیته اعلام کند، اما به دلیل اختلاف نظری که کادر فنی تیم ملی فوتسال با کمیته ملی المپیک داشت تا شب گذشته این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم ملی فوتسال مردان ایران اعتقاد داشت در حالی که الان اسامی نهایی اعلام شود، ممکن است بازیکنانی در لیگ پیدا شوند که می‌توانند مهره‌های خوبی برای تیم ملی باشند و به کشورمان کمک کنند، این در حالی است که کمیته ملی المپیک اعلام کرده تغییرات در اسامی ارسالی فقط در صورت آسیب دیدگی امکان‌پذیر است.

بنابر صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال، حتی در رقابت‌های بزرگ مانند جام جهانی اسامی بازیکنان در مراحل مختلف اعلام می‌شود در صورتی که کمیته ملی المپیک این فرصت را به تیم ملی فوتسال نداده است.

همین موضوع باعث شد تا کادر فنی تیم ملی فوتسال و مسئولان فدراسیون به این اقدام کمیته ملی المپیک معترض شوند.

در نهایت با رایزنی‌هایی که شب گذشته صورت گرفت، فدراسیون فوتبال اسامی ۱۸ بازیکن ملی را ارسال کرد.طبق توافق صورت گرفته تا چند روز آینده از لیست ۱۸ نفره اعلام شده، باید ۴ نفر خط بخورند تا فهرست نهایی ۱۴ نفره معرفی شود.

مرحله دوم ثبت‌نام کاروان ایران در بازی‌های ترکمنستان صورت گرفته که ۷۷۶ نفر در مجموع ثبت‌نام شدند. قرار است در مرحله نهایی ثبت‌نام، ایران با کاروانی ۳۷۰ تا ۳۸۰ نفر به عشق آباد اعزام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.