کد خبر : 99267
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 10:27
-

حسن‌زاده:جایزه باارزش‌ترین بازیکن متعلق به تک‌تک هم‌تیمی‌هایم است/امیدوارم با تیم ملی در جام جهانی به قهرمانی برسم

حسن‌زاده:جایزه باارزش‌ترین بازیکن متعلق به تک‌تک هم‌تیمی‌هایم است/امیدوارم با تیم ملی در جام جهانی به قهرمانی برسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده که در پایان مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ ویتنام به عنوان باارزش‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌های انتخاب شد، پس از دریافت این عنوان گفت: کسب این عنوان البته فوق‌العاده است، اما خیلی ناراحتم چون ما در فینال مغلوب چونبوری شدیم. بابت این شکست خیلی ناراحتیم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده که در پایان مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ ویتنام به عنوان باارزش‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌های انتخاب شد، پس از دریافت این عنوان گفت: کسب این عنوان البته فوق‌العاده است، اما خیلی ناراحتم چون ما در فینال مغلوب چونبوری شدیم. بابت این شکست خیلی ناراحتیم به خصوص پس از آن همه تلاشی که کردیم. این جایزه متعلق به تک‌ تک هم‌تیمی‌هایم است. آنها بودند که به من کمک کردند تا سطح بازی‌ام بالاتر رود. اشتباه برداشت نکنید، از بابت کسب این عنوان خوشحالم، اما در نهایت این جایزه متعلق به هم‌تیمی‌هایم است. باید از خانواده‌ام که از خودگذشتگی زیادی داشته‌اند و همیشه در طول دوران حرفه‌ای‌ام از من حمایت کرده‌اند، باید تشکر ‌کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: هنوز تمام نشده‌ام. مطمئن باشید چیزهای بیشتری از من خواهید دید. هنوز هم می‌خواهم به عناوین قهرمانی برسم و در بهترین رقابت‌های جهانی بازی کنم. می‌خواهم به این رقابت‌ها (فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا) باز گردم و به قهرمانی برسم، درست همان کاری که در سال ۲۰۱۳ کردیم. در نهایت هم هدفم ارائه بهترین عملکردم برای تیم ملی ایران است و امیدوارم با این تیم در جام جهانی فوتسال بعدی به قهرمانی برسم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.