کد خبر : 99277
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 12:34
-

چونبوری تایلند، گربه سیاه تیم های ایرانی

چونبوری تایلند، گربه سیاه تیم های ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تا کنون تیم های ایرانی ۴ بار مقابل تیم چونبوری تایلند صف آرایی کرده اند که هر چهار بازی منجر به شکست تیم های ایرانی شده است. دو شکست ایرانی ها در فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا روی داده است که می توان تلخ ترین شکست نمایندگان ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تا کنون تیم های ایرانی ۴ بار مقابل تیم چونبوری تایلند صف آرایی کرده اند که هر چهار بازی منجر به شکست تیم های ایرانی شده است. دو شکست ایرانی ها در فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا روی داده است که می توان تلخ ترین شکست نمایندگان ایرانی برابر این تیم تایلندی که به گربه سیاه ایرانی ها تبدیل شده است نام برد.

سال ۲۰۱۳ گیتی پسند ایران و چونبوری تایلند در گروه دوم مسابقات حضور داشتند که گیتی پسند در اولین تقابلش با تیم تایلندی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد که در این بازی ها اسماعیل عباسیان دروازبان ایرانی مسئول حفاظت از قفس توری تایلندی ها را برعهده داشت.در نهایت چونبوری با ۷ و گیتی با ۶ امتیاز راهی مرحله بعدی مسابقات شدند و با شکست حریفانشان دوباره در فینال روبروی هم صف آرایی کردند که بازی در وقت قانونی با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید تا در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب تایلندی ها شود.

سال ۲۰۱۴ دوباره نماینده ایران، دبیری تبریز با چونبوری در یک گروه حضور داشتند.تایلندی ها که دوباره از یک دروازه بان ایرانی سود می بردند توانستند با نتیجه ۳ بر یک شاگردان حسین شمس را شکست دهند تا در سومین تقابل تیم های ایرانی با چونبوری تایلند دوباره ایرانی ها مغلوب شوند.

سال ۲۰۱۷ گیتی پسندی ها با ۴ پیروزی پیاپی راهی فینال شدند تا با چونبوری تایلند برای بدست آوردن کاپ قهرمانی بجنگند و انتقام شکست تلخ فینال ۲۰۱۳ را از رقیب تایلندی خود بگیرند. پیش از دیدار همه از انتقام سخن می گفتند تا طلسم شکست ناپذیری چونبوری مقابل تیم های ایرانی را بشکند ولی این بار نیز شکست ۳بر ۲ مقابل این رقیب دیرینه سبب شد تا یکسال دیگر منتظر باشیم تا شاید این گربه سیاه فوتسال کشورمان را مغلوب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.