کد خبر : 101373
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 14:29
-

افضل:انتظارات از تیم ما با توجه قهرمانی سال گذشته بسیار بالاست/از فرش آرا شناخت کافی داریم

افضل:انتظارات از تیم ما با توجه قهرمانی سال گذشته بسیار بالاست/از فرش آرا شناخت کافی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با ابراز رضایت از نتیجه بازی با پارسیان شهر قدس خاطر نشان کرد :خوشحالیم در این بازی در سیستم دفاعی تمرکز لازم را داشتیم و در بازی خارج خانه گلی دریافت نکردیم و توانستیم با کار تیمی نتیجه لازم را به دست آوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با ابراز رضایت از نتیجه بازی با پارسیان شهر قدس خاطر نشان کرد :خوشحالیم در این بازی در سیستم دفاعی تمرکز لازم را داشتیم و در بازی خارج خانه گلی دریافت نکردیم و توانستیم با کار تیمی نتیجه لازم را به دست آوریم ، تیم پارسیان در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.
افضل یادآور شد: انتظارات از تیم ما با توجه قهرمانی سال گذشته بسیار بالاست از این رو در لیگ پیش رو تمام تیم ها با قدرت جلوی ما ظاهر می شوند به شخصه معتقدم با گذشت زمان شرایط تیم ما بهتر می شود.
وی در خصوص بازی پیش رو با فرش آرا افزود: نماینده مشهد همیشه از تیم های خوب لیگ برتر بوده ، شناخت کافی از این تیم داریم و چند بازی نیز از آنها آنالیز کردیم ، تا پیش از این دیدار چند جلسه تمرینی خواهیم داشت و روی نقاط ضعف و قدرت فرش آرا کار خواهیم کرد.
وی در پایان از هواداران خواست با حضور خود در ورزشگاه باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی شوند و تنها نماینده شهر اصفهان در لیگ برتر فوتسال را حمایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

آقای بیت المال سلام

علی دوشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۰۷

پارسال تیم ۱۰ تا برد پشت سرهم آورد…امسال چی؟؟این تیم امسال به زور سوم بشه