کد خبر : 101356
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 10:47
-

شکایت کمیته داوران از ۳ سرمربی لیگ برتری

شکایت کمیته داوران از ۳ سرمربی لیگ برتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دهم لیگ برتر فوتسال با حواشی عمده‌ای همراه بود و در روز جهانی داور، اعتراض‌های بسیاری به وضعیت داوری شد. در این بین محسن خبیری سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد، ابوالفضل ثانی سرمربی هیات فوتبال قم و حمید کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز مصاحبه‌های تندی علیه داور دیدارشان کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دهم لیگ برتر فوتسال با حواشی عمده‌ای همراه بود و در روز جهانی داور، اعتراض‌های بسیاری به وضعیت داوری شد. در این بین محسن خبیری سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد، ابوالفضل ثانی سرمربی هیات فوتبال قم و حمید کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز مصاحبه‌های تندی علیه داور دیدارشان کردند. از همین‌رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی خواستار رسیدگی به این مصاحبه‌ها شد.

بنابراین انتظار می‌رود که باز هم موج جدید محرومیت‌ها در فوتسال آغاز شود چرا که کمیته فوتسال در هفته نخست لیگ برتر نیز مربیان و بازیکنان را به دلیل مصاحبه علیه مسئولان، محروم کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

مگه جدیدا داوران مسابقه هم از مسولان فدراسیون شدن، همین جور بهشون بها دادید که داوران بازیها هر جور میلشون بکشه سوت میزنند