کد خبر : 101470
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 12:33
-

افضل:فرش آرا در دفاع و حمله عملکرد خوبی دارد/کسب نتیجه در این بازی اهمیت زیادی دارد/تعطیلات لیگ فرصت می دهد تا روی ضعف و قوتمان کار کنیم

افضل:فرش آرا در دفاع و حمله عملکرد خوبی دارد/کسب نتیجه در این بازی اهمیت زیادی دارد/تعطیلات لیگ فرصت می دهد تا روی ضعف و قوتمان کار کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علی افضل ،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به تغییر روز مسابقه تیمش در مقابل فرش آرای مشهد گفت: فکر می‌کنم فدراسیون با توجه به برنامه‌های تیم ملی فوتسال و تعطیلاتی که در پیش است این تغییر را در برنامه داده است و ما نیز با آن مشکلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علی افضل ،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به تغییر روز مسابقه تیمش در مقابل فرش آرای مشهد گفت: فکر می‌کنم فدراسیون با توجه به برنامه‌های تیم ملی فوتسال و تعطیلاتی که در پیش است این تغییر را در برنامه داده است و ما نیز با آن مشکلی نداریم.

علیرضا افضل در گفت و گویی اظهار کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم، تیم فرش آرا در گذشته با نام علم وادب مشهد در مسابقات لیگ حضور داشت تیم بسیار خوبی است که در دفاع و حمله عملکرد بسیار خوبی دارد و باید با تمرکز و باهوش رفتار کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: نیاز است که در این بازی بازیکنان تیم تلاش بیشتری داشته باشند و بیشتر بدوند ودر عین حال مراقب باشند خطاهای بی مورد نداشته باشند که زود به خطای تیمی برسیم و یا اخطاری بگیرند که در روند تیمی تیم تأثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: کسب نتیجه در این بازی بسیار برای ما اهمیت زیادی دارد تا همچنان بتوانیم در کوران رقابت با مدعیان باقی بمانیم و بتوانیم در زمان لغزش مس سونگون صدر نشین شویم و در ادامه نیز امتیازات لازم برای دفاع از عنوان قهرمانی که فصل گذشته به دست آوریم کسب و ذخیره کنیم.

افضل در خصوص بازی در مقابل شهر قدس در هفته گذشته و استفاده بیشتر از نیمکت نشینان خود گفت: در تیم ما نیمکت نشین وجود ندارد در تمامی بازی‌ها با توجه به زمان و نتیجه‌ای که داریم از تمامی بازیکنان استفاده می‌کنیم. ممکن است این موضوع در یک بازی بیشتر مشاهده شود و در یک بازی کمتر اما تلاش می‌کنیم از تمامی داشته‌هایمان استفاده کنیم. در واقع بازیکنان ما در بازی محک زده نمی‌شوند چرا که آنقدر بزرگ و با تجربه هستند که نیازی به این مساله ندارند، اما برای رسیدن به سیستم‌هایی که مد نظرمان است نیاز به هماهنگی دارند که این مساله بازی به بازی بیشتر شده است.

وی با اشاره به تغییر روز مسابقه تیمش در مقابل فرش آرای مشهد گفت: فکر می‌کنم فدراسیون با توجه به برنامه‌های تیم ملی فوتسال و تعطیلاتی که در پیش است این تغییر را در برنامه داده است و ما نیز با آن مشکلی نداریم. تیم‌هایی که در سطح لیگ برتر بازی می‌کنند باید با آمادگی وارد مسابقات شوند و خود را برای هرگونه برنامه‌ای آماده کنند.

وی در خصوص وقفه یکماهه لیگ تصریح کرد: این تعطیلات که به دلیل برنامه مسابقات تیم ملی است به ما و دیگر تیم‌ها فرصت می‌دهد تا بر روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم و تیم‌هایی که فرصت سازی تیمشان را از دست داده‌اند در این زمان آن را جبران کنند.

بازی دو تیم گیتی پسند و فرش آرای مشهد روز چهار شنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۵.۳۰ به میزبانی گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.