کد خبر : 101459
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 10:04
-

سنگ سفیدی:امکانات تیم ملی نسبت به اردو‌های قبل، شرایط بهتری دارد/ژاپن پوست اندازی خوبی انجام داده است

سنگ سفیدی:امکانات تیم ملی نسبت به اردو‌های قبل، شرایط بهتری دارد/ژاپن پوست اندازی خوبی انجام داده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن، اظهار داشت: از یک ماه پیش اردو‌های تیم ملی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و حضوری قدرتمند در مسابقات داخل سالن، برگزار شده است. وی ادامه داد: در این مدت تمرینات خوبی داشتیم البته سعی کردیم با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن، اظهار داشت: از یک ماه پیش اردو‌های تیم ملی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و حضوری قدرتمند در مسابقات داخل سالن، برگزار شده است.
وی ادامه داد: در این مدت تمرینات خوبی داشتیم البته سعی کردیم با توجه به بازی‌های لیگ برتر، بیشتر به ریکاوری و تمرینات گروهی بپردازیم. در مجموع شرایط بسیار مناسب است تا بتوانیم با حضوری قدرتمند بهترین نتیجه را کسب کنیم.
بازیکن ملی‌پوش مس سونگون ورزقان تصریح کرد: امکانات تیم ملی نسبت به اردو‌های قبل، شرایط بهتری دارد. از لحاظ البسه، تغذیه و بقیه امکانات، شرایط خوبی در تیم ملی حاکم است اما امیدوارم شرایط تیم سوم جهان بهتر از قبل باشد.
سنگ‌سفیدی افزود: فوتسال ورزش لحظه‌ها است و نمی‌توان گفت که ایران از پیش قهرمان مسابقات داخل سالن است. به هرحال ما تیم سوم جهان هستیم و انتظارات از ما زیاد است، سعی می‌کنیم با عملکردی قابل قبول عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین رقیبان ما تیم‌های ژاپن، تایلند و ازبکستان هستند. علی‌الخصوص تیم ملی ژاپن بعد از ناکامی در مسابقات جام ملت‌های آسیا با جذب مربی جهانی و تمرینات پی‌درپی پوست‌اندازی خوبی انجام داده است اما ما بهترین تیم قاره آسیا هستیم و تلاش می‌کنیم تا دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.