کد خبر : 101520
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 12:23
-

غیاثی: داوری‌ها تا الان خوب بوده و مشکلی نداشتیم/ بازی سختی با تاسیسات داریم

غیاثی: داوری‌ها تا الان خوب بوده و مشکلی نداشتیم/ بازی سختی با تاسیسات داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدوحید غیاثی در گفت‌وگویی، در مورد بازی فردا تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم مقابل تأسیسات دریایی گفت:‌ تیم ما بعد از پیروزی ۴ بر ۳ که در هفته قبل مقابل شهروند ساری به دست آورد، بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند. وی در ادامه گفت:‌ آتلیه از نظر امتیاز هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدوحید غیاثی در گفت‌وگویی، در مورد بازی فردا تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم مقابل تأسیسات دریایی گفت:‌ تیم ما بعد از پیروزی ۴ بر ۳ که در هفته قبل مقابل شهروند ساری به دست آورد، بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند.
وی در ادامه گفت:‌ آتلیه از نظر امتیاز هم در جدول جایگاه خوبی دارد. ما تیم تأسیسات دریایی را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و تنها مشکلی که برای ما در تهران به وجود آمده این است که ما نتوانستیم عرق‌گیری کنیم به این دلیل که وقت سالن تمرین را ساعت ۱۳ به ما اعلام کرده بودند که این زمان مناسب عرق‌گیری نبود.

سرمربی تیم آتلیه طهران قم گفت: تیم تأسیسات تیمی پرمهره، فنی و پرتجربه است و این تیم از تیم‌های دیگر مس سونگون و گیتی‌پسند قوی‌تر است و می‌دانیم در تهران بازی سختی با این تیم داریم.

غیاثی افزود: اما ما هم حریف دست و پا بسته‌ای برای تأسیسات نیستیم و برای لحظه به لحظه این دیدار برنامه‌های خاص خودش را داریم و امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و با دست پر به خانه برگردیم.

وی همچنین در مورد مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال گفت: این مراسم برای اولین بار است که برگزار می‌شود و کار خوب و پسندیده‌ای است و امیدوارم هر کسی که شایسته‌تر است به عنوان برترین‌ها انتخاب شود و حق به حق‌دار برسد.

سرمربی تیم آتلیه طهران قم در پایان در مورد داوری‌های لیگ گفت: داوری‌ها تا الان خوب بوده و ما مشکلی نداشتیم و حتی در بازی‌هایی که ما پرگل شکست می‌خوردیم از داوری راضی بوده و اگر هم اشتباهی توسط داور انجام می‌شد مطمئن باشید عمدی نبوده است و همانطور که می‌دانید داوری هم جزیی از بازی فوتسال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.