کد خبر : 101707
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1396 - 23:53
-

حاشیه نگاری fut5al از مراسم برترین های لیگ

حاشیه نگاری fut5al از مراسم برترین های لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم برترین های فوتسال امروز برگزار شد. مراسمی که پیش از برگزاری آن، حواشی بسیاری داشت اما با مشخص شدن نفرات برتر، همچنان ابهامات به قوت خود باقی ماند. انتخاب نامزدها و نفرات برتر، خود جای بحث زیادی دارد که در گزارشی مجزا به آن خواهیم پرداخت. در ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم برترین های فوتسال امروز برگزار شد. مراسمی که پیش از برگزاری آن، حواشی بسیاری داشت اما با مشخص شدن نفرات برتر، همچنان ابهامات به قوت خود باقی ماند. انتخاب نامزدها و نفرات برتر، خود جای بحث زیادی دارد که در گزارشی مجزا به آن خواهیم پرداخت. در ادامه حواشی مراسم را می خوانید:

*در حالی که گفته می شد قرار است پاداش سومی جهان در مراسم امروز به ملی پوشان داده شود، اما مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال حتی وعده خود در این مورد را هم به یاد نمی آوردند!

*مهدی جاوید که گفته می شد جایزه بهترین بازیکن را از آن خود خواهد کرد، بعد از مراسم حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشد و سالن را ترک کرد.

*یکی از ملی پوشان در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما در حمایت از جاوید گفت: انتخاب ها بر اساس روابط بوده و هیچ معیاری وجود نداشت.

*شایعه اسپانسری گیتی پسند از مراسم در بین مهمانان دهان به دهان می چرخید.

*بعد از معرفی علی رعدی به عنوان نامزد عنوان بهترین مربی لیگ برتر، واکنش سعید نجاریان جالب بود. او همراه با خنده به اطرافیان گفت: این دیگر چیست؟ خودم هم خبر نداشتم!

*مسئولان و مربیان باشگاه تاسیسات دریایی همانطور که اعلام کرده بودند، مراسم را تحریم کردند.

*حسین شمس، وحید شمسایی، محمدرضا حیدریان و صادق درودگر از غایبان شاخص مراسم بودند.

*همچنین عباس ترابیان که قبل از مراسم با اعضای هیات رئیسه بر سر انتخاب برترین ها به اختلاف خورده بود، به مراسم نیامد.

*کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک بعد از مراسم از نامناسب بودن سالن محل برگزاری برنامه انتقاد کرد.

*یکی از بخش های جالب مراسم، تقدیر از درودیان کارمند بازنشسته کمیته فوتسال بود. درودیان نیز در حرکتی ستودنی، دسته گل خود را به محمد طاهری مرد اخلاق لیگ تقدیم کرد. در این مراسم همچنین از خانواده ایرج باباحاجی خبرنگار فقید روزنامه گل و خانواده مرحوم حسین زاده دبیر سابق کمیته فوتسال تجلیل به عمل آمد.

*مسئولان فدراسیون فوتبال از سید مهدی ابطحی و سید محمد ناظم الشریعه که از سادات حاضر در مراسم بودند، به مناسبت عید غدیر تقدیر به عمل آوردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.