کد خبر : 101763
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396 - 10:10
-

حسن زاده:برخی کم و کاستی ها در مراسم بهترین ها وجود داشت/نمی‌دانم برترین‌ها به چه سبکی و چه ملاکی انتخاب شده‌اند/اینکه ما بگوییم با هر امکاناتی قهرمان آسیا می‌شویم، درست نیست

حسن زاده:برخی کم و کاستی ها در مراسم بهترین ها وجود داشت/نمی‌دانم برترین‌ها به چه سبکی و چه ملاکی انتخاب شده‌اند/اینکه ما بگوییم با هر امکاناتی قهرمان آسیا می‌شویم، درست نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده درباره مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال در سال ۹۵ اظهار داشت: این اولین باری بود که مراسم برترین‌های فوتسال برگزار شد و جا دارد از کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری این مراسم تشکر کنم. این مراسم می‌تواند به استقلال فوتسال و اینکه این رشته از زیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده درباره مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال در سال ۹۵ اظهار داشت: این اولین باری بود که مراسم برترین‌های فوتسال برگزار شد و جا دارد از کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری این مراسم تشکر کنم. این مراسم می‌تواند به استقلال فوتسال و اینکه این رشته از زیر سایه فوتبال بیرون بیاید، کمک کند.  جدا از اینکه چه کسانی برگزیده می‌شوند برگزاری این مراسم می‌تواند به پیشرفت این رشته کمک کند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم برخی کم و کاستی‌ها در مراسم وجود داشت، اما به طور کلی مراسم خوب برگزار شد. حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال نشان داد که این جشن از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدوارم این مراسم تداوم داشته باشد.

انتخابم به‌عنوان مرد سال فوتسال ایران،‌ حاصل زحمات تمام هم‌تیمی‌هایم بود
ملی‌پوش فوتسال کشورمان در خصوص انتخابش به‌عنوان مرد سال فوتسال در سال ۹۵، عنوان کرد: قطعاً همیشه بردن جایزه می‌تواند لذت‌بخش باشد و من هم از این بابت خیلی خوشحال هستم، اما فوتسال یک ورزش گروهی است و این جایزه را من به نمایندگی از هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی و باشگاه گیتی پسند گرفته‌ام. زحمات آن‌ها بوده که این جایزه به من رسیده است و همین‌جا از تمام این بازیکنان تشکر می‌کنم.

باید ببینیم انتقادات شخصی است یا سازنده
مرد سال فوتسال کشورمان در سال ۹۵ در مورد انتقاداتی که به نحوه انتخاب برترین‌ها در این مراسم شده است،‌ خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم برترین‌ها به چه سبکی و چه ملاکی انتخاب شده‌اند تا بخواهم در این مورد نظر دهم،‌ اما مهم برگزاری همین جشن است. کسانی هم که انتقاداتی دارند باید بررسی شود تا ببینیم این انتقادات شخصی بوده یا برای پیشرفت فوتسال. اگر انتقادات شخصی بوده که فکر می‌کنم خیلی اهمیتی نداشته باشد، اما اگر انتقاد‌ها سازنده بوده می‌توان از آن برای پیشرفت مراسم استفاده کرد.

تمام بازیکنان آماده مسابقات داخل سالن هستند
حسن‌زاده درباره اردوی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا،‌ تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان تیم ملی هم از دل بازی‌های لیگ برتر آمده‌اند و به لحاظ بدنی و روانی شرایط خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی در ترکمنستان انجام دهیم و به مقام قهرمانی دست یابیم.

شرایط در گذشته خیلی بد بوده،‌ نه اینکه الان فوق‌العاده باشد
«گفته می‌شود شرایط اردوی تیم ملی نسبت به اردوهای قبل بهتر شده است، آیا این موضوع صحت دارد؟»، وی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: بهتر شده،‌ اما نه اینکه شرایط بسیار فوق‌العاده شده باشد. دوره‌های قبل شرایط خیلی بد بود. از کسانی که این تغییرات را به وجود آوردند، تشکر می‌کنم. احساس می‌کنم فوتسال به این تغییرات نیاز دارد، چون همه از این رشته انتظار قهرمانی در جهان را دارند.

اینکه بگوییم با هر امکاناتی قهرمان آسیا می‌شویم، درست نیست
ملی‌پوش فوتسال کشورمان افزود: همه الان می‌گویند قهرمانی آسیا برای ما کاری ندارد، اما این‌طور نیست و همه کشورها در آسیا پیشرفت کرده‌اند و امکانات زیادی در اختیار آنها قرار دارد. فوتسال در آسیا به سرعت در حال پیشرفت است و اینکه ما بگوییم با هر امکاناتی قهرمان آسیا می‌شویم، درست نیست. امیدوارم امکانات در حد تیم ملی و انتظاراتی که از این تیم وجود دارد، باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.