کد خبر : 101969
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 10:12
-

سنگ سفیدی:همه تیم ها تلاش می کنند بهترین بازی خود را مقابل ما ارائه دهند/در مراسم بهترین ها حقی از کسی ضایع نشد

سنگ سفیدی:همه تیم ها تلاش می کنند بهترین بازی خود را مقابل ما ارائه دهند/در مراسم بهترین ها حقی از کسی ضایع نشد
ملی‌پوش فوتسال کشورمان معتقد است در مراسم بهترین‌های فوتسال، حق کسی ضایع نشد و جوایز به برترین‌ها تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال و اینکه چقدر از تیم‌های همگروهی خود در مسابقات داخل سالن آسیا ترکمنستان شناخت دارند، اظهار داشت: تیم خیلی خوبی داریم و همه بازیکنان آماده هستند. ۱۴ بازیکن یکدست داریم و تلاش می‌کنیم خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشورمان به دست بیاوریم.

وی افزود: از تاهیتی شناختی نداریم اما با اردن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶ بازی کردیم. این تیم بازیکنان تکنیکی دارد اما آنها را هنوز آنالیز نکرده‌ایم و باید این تیم را بررسی کنیم. قرقیزستان هم تیمی معمولی است و نمی‌توان گفت یک تیم تکنیکی یا تاکتیکی است.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در این باره که آیا تیم ملی کشورمان می‌تواند به قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد یا خیر، تصریح کرد: همه کشورهای آسیایی در حال پیشرفت هستند. تایلند مقابل قزاقستان و آرژانتین که قهرمان جام جهانی است، با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. ژاپن هم چهار سال است که پوست‌اندازی کرده و در حال وارد کردن نسلی جدید است. ازبکستان با مربیان اروپایی که جذب کرده، تیم بسیار خوبی است اما ما هم ایران هستیم و تیم سوم جهان. مطمئناً همه تیم‌ها تلاش می‌کنند بهترین بازی خود را مقابل ما ارائه دهند.

سنگ سفیدی در مورد مراسم برترین‌های فوتسال و اینکه برخی بازیکنان و کارشناسان فکر می‌کنند جوایز در برخی عناوین به بهترین‌ها تعلق نگرفت، خاطرنشان کرد: این مراسم با حاشیه‌هایی که داشت، به پایان رسید و دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. هر مراسمی از این حواشی دارد و باید به آینده بیندیشیم. فکر می‌کنم حقی از کسی ضایع نشد و جوایز به بهترین‌ها رسید.

وی درباره در نظر گرفتن یک سکه برای پاداش برترین‌های فوتسال و یک پاوربانک برای اعضای تیم ملی در مراسم بدرقه، با بیان اینکه این جوایز برای تیم ملی حاشیه‌ای ایجاد نکرد، گفت: بازیکنان ما به دنبال یک سکه و پاوربانک نیستند، اما برگزاری این مراسم‌ها مایه دلگرمی است و نشان می‌دهد که با حمایت مسئولان، آینده خوبی در انتظار فوتسال است.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره پرداخت پاداش سومی جام جهانى ۲۰۱۶، اظهار داشت: این پاداش به حساب اعضای تیم واریز شده است. با کسر ۱۰ درصد به عنوان مالیات، ۹ میلیون تومان به اعضای تیم پرداخت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.