کد خبر : 102743
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 17:17
-

سنگ‌سفیدی: حاضر بودم بیشتر محروم شوم تا تیم ملی قهرمان جام جهانی شود/ ازبک‌ها خود را بازنده می‌دانستند

سنگ‌سفیدی: حاضر بودم بیشتر محروم شوم تا تیم ملی قهرمان جام جهانی شود/ ازبک‌ها خود را بازنده می‌دانستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص قهرمانی ایران در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شد. با توجه به اینکه مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در کمتر از سه ماه دیگر برگزار می‌شود، همه تیم‌ها با تمام قوا به این بازی‌ها آمده بودند تا محک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص قهرمانی ایران در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شد. با توجه به اینکه مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در کمتر از سه ماه دیگر برگزار می‌شود، همه تیم‌ها با تمام قوا به این بازی‌ها آمده بودند تا محک جدی بخورند و ببینند در چه سطحی قرار دارند.

وی افزود: تیم ملی ایران هم با تیم اصلی خود به این رقابت‌ها رفت و اقتدار و فاصله خود با سایر تیم‌های آسیایی را نشان داد. بقیه کشورهای آسیایی در حال پیشرفت هستند اما ما با تلاش مضاعف، اقتدار خود را به رخ کشورهای دیگر کشیدیم. تایلند که یک هفته قبل از این مسابقات مقابل قهرمان جهان صفر – صفر مساوی کرد و تیم ضعیفی نبود، را ۱۰ بر یک شکست دادیم. وقتی ایران با این صلابت چنین نتیجه‌ای می‌گیرد، یعنی با سایر تیم‌های آسیایی فاصله دارد و مطمئناً روزهای خیلی بهتری پیش روی فوتسال کشور خواهد بود.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره بازی ۲۰ دقیقه‌ای خود در این مسابقات گفت: در ابتدای مسابقات به خاطر اخراج در دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۶ مقابل پرتغال دو جلسه محروم بودم که ارزش اخراج و سومی جهان خیلی بیشتر از دو جلسه محرومیت من بود. حاضر بودم بیشتر محروم شوم تا تیم ملی به قهرمانی جهان برسد. در اولین بازی خود هم از زمین اخراج شدم که ورزش حرفه‌ای همین است و این اتفاق برای هر ورزشکاری رخ می‌دهد. پیش از بازی با ازبکستان هم مصدوم شدم که خیلی ناراحت‌کننده بود. فوتسال ورزشی تیمی است و من خودم را در نظر نگرفته بودم.

سنگ‌سفیدی درباره پیروزی ۷ بر یک ملی‌پوشان ایران مقابل ازبکستان در دیدار فینال، با بیان اینکه ایران یک سر و گردن بالاتر از آسیا است گفت: ازبک‌ها قبل از ورود به زمین مسابقه، خودشان را بازنده می‌دانستند. به همین خاطر، بازی را با پاورپلی‌ (بازی پنج نفره) آغاز کردند و به دنبال این بودند که کمتر گل بخورند. قبل از آن هم مقابل افغانستان بازی کردیم که در پنالتی به ژاپن باخت و ازبکستان را شکست داده بود. افغانستانی‌ها بازیکنان ایران را خیلی می‌زدند و به همین خاطر بچه‌ها به دنبال آرام کردن بازی بودند که مصدوم نشوند.

«قهرمانی ایران مهم بود و خدا را شکر به این هدف رسیدیم، ولو با مصدومیت من» وی با بیان این جمله درباره مصدومیت خود تصریح کرد: مصدومیت من کشیدگی رباط بوده و خدا را شکر شکستگی اتفاق نیفتاده است. امروز (چهارشنبه) به ایران آمدیم و  باید در ایران MRI بگیرم. تلاش می‌کنم با قدرت بیشتر به تیم خودم بازگردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

هولک و وولک

ايراني دوشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

خدا حفظتون کنه..باعث افتخارید