کد خبر : 102681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 11:07
-

شمس: مربی تایلند قبل از بازی کری خواند بعد از بازی شرمنده بود/ ازبکستان تیمی نبود که جلوی ایران بایستد

شمس: مربی تایلند قبل از بازی کری خواند بعد از بازی شرمنده بود/ ازبکستان تیمی نبود که جلوی ایران بایستد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره عملکرد تیم‌ ‌ملی در این مسابقات، اظهار کرد: یکی از بهترین عملکردها را در تاریخ تورنمنت‌های مختلف داشتیم و ملی‌پوشان همه بازی‌ها را با اختلاف خوب و منطقی بردند. او همچنین درباره پیروزی شاگردان ناظم الشریعه در بازی حساس مقابل تایلند مدعی، بیان کرد: تایلند توسط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره عملکرد تیم‌ ‌ملی در این مسابقات، اظهار کرد: یکی از بهترین عملکردها را در تاریخ تورنمنت‌های مختلف داشتیم و ملی‌پوشان همه بازی‌ها را با اختلاف خوب و منطقی بردند.

او همچنین درباره پیروزی شاگردان ناظم الشریعه در بازی حساس مقابل تایلند مدعی، بیان کرد: تایلند توسط مربی‌اش که مربی تیم چونبوری بود بعد از شکست دادن گیتی پسند در فینال جام باشگاه‌های آسیا، برای ایرانی‌ها کری خوانده و گفته بود تیم ملی ایران را هم شکست خواهیم داد. این باعث شده بود بازیکنان برای شکست دادن این تیم، هم‌قسم شوند. کادر فنی تیم ملی نیز از این حربه استفاده کرد و با یک نتیجه عجیب و غریب، ۱۰ گل به تایلند مدعی زدیم که فقط از دست بازیکنان ایران برمی‌آمد. مربی تایلند نیز آن قدر شرمنده شده بود که بعد از باخت، فقط سرش را پایین انداخت و از سالن خارج شد.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی همچنین درباره مصاف با ازبکستان در فینال و کسب پیروزی ۷ بر یک، خاطر نشان کرد: ازبکستان تیمی نبود که جلوی ایران بایستد و مطمئن بودم با یک نتیجه خوب پیروز خواهیم شد. این بازی جزو فینال‌هایی بود که آسان توانستیم به برتری برسیم.

شمس افزود: تمام تیم‌ها در این دوره از مسابقات با قدرت کامل آمده بودند و سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران نیز از آن مطلع بود اما قرعه کشی مسابقات بسیار بد انجام شد. لبنان، ژاپن و تایلند در یک گروه قرار گرفتند و دو تیم خوب بلافاصله حذف شدند. با این حال تیم هایی مثل چین تایپه، ویتنام و افغانستان خودشان را به خوبی بالا کشیدند.

مدرس بین‌المللی فوتسال ادامه‌ داد: بازیکنان افغانستان که اکثرشان در ایران بازی می‌کنند، از خودشان همیت نشان دادند و توانستند جزو چهار تیم آسیا باشند. این نتیجه‌ فوق‌العاده‌ نشان می‌دهد در آینده بیشتر از این تیم خواهیم شنید.

او  همچنین درباره به ثمر رساندن ۵۸ گل در این مسابقات توسط تیم‌ ‌ملی ایران، گفت‌: عملکرد بازیکنان بسیار عالی بود و این تعداد گل در هر بازی، تماشاگران حاضر در سالن را سیراب می‌کرد. به ثمر رساندن ۵۸ گل نشان از قدرت فوتسال ایران دارد و ما یک بار دیگر ثابت کردیم ایران قدرت اول فوتسال آسیا است.

شمس در پایان ضمن تشکر از  عملکرد خوب کادر فنی تیم ملی در مسابقات ترکمنستان گفت‌: آقایان ناظم الشریعه، صانعی، فراشی و کریمیان محبت کردند و در جسله فنی تیم‌ ‌ملی بانوان هم شرکت کرده و نکات فنی را گوشزد کردند. آنها با وجود مشغله کاری آمدند و کمک کردند که لازم می‌دانم تشکر کنم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پرشین گلف چهارشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به شما می بالیم شیرمردان اریایی