کد خبر : 102801
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 10:07
-

مظفر:چه کسی گفته تیم ایران باید قهرمان می شد؟/ ما در ترکمنستان فوتسال مدرن بازی کردیم/امیدوارم در بازی های آسیایی ۲۰۱۷ نتایج خیلی بهتری بگیریم

مظفر:چه کسی گفته تیم ایران باید قهرمان می شد؟/ ما در ترکمنستان فوتسال مدرن بازی کردیم/امیدوارم در بازی های آسیایی ۲۰۱۷ نتایج خیلی بهتری بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران تا همین دو سال پیش قدرت اول قاره کهن محسوب می شد، همان زمان که ملی پوشان فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا شده بودند برخی از کارشناسان هشدار دادند ممکن است تیم هایی مثل تایلند و ژاپن در آینده نزدیک از فوتسال بانوان ایران جلو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران تا همین دو سال پیش قدرت اول قاره کهن محسوب می شد، همان زمان که ملی پوشان فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا شده بودند برخی از کارشناسان هشدار دادند ممکن است تیم هایی مثل تایلند و ژاپن در آینده نزدیک از فوتسال بانوان ایران جلو بزنند.
این اتفاق افتاد، حداقل در رقابت های داخل سالن آسیا چنین دیدیم. تیم ملی فوتسال بانوان ایران قبل از آغاز رقابت های داخل سالن آسیا در ترکمنستان مدعی اصلی قهرمانی رقابت ها محسوب می شد.
این تیم در دوره گذشته رقابت های داخل سالن که سال ۲۰۱۴ به میزبانی اینچوئن کره جنوبی برگزار شد موفق به کسب نایب قهرمانی شده بود. اما اینبار اوضاع فرق می کرد.
تیم نه چندان آماده ایران در این رقابت ها هر چند عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشت اما شکست مقابل ژاپن و سپس تایلند همه چیز را خراب کرد.
ملی پوشان در نهایت به مقام سومی این دوره از رقابت ها رسیدند. زمانی با شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران همکلام شدیم که تیم ملی از رقابت ها به ایران برگشته بود و به فرودگاه مشهد رسیده بود.
مظفر در گفت و گو با جام جم آنلاین از این رقابت ها می گوید.
چه اتفاقی افتاد؟ چرا تیم ایران قهرمان نشد؟
چه کسی گفته تیم ایران باید قهرمان می شد؟! تیم ما شرایط قهرمانی نداشت. با توجه به تغییرات به وجود آمده در تیم ملی فوتسال بانوان و همچنین وقفه دو ماهه در تمرینات تیم ملی برای قهرمانی در ترکمنستان شانس زیادی نداشتیم چرا که تیم ملی برای آماده شدن خیلی کار داشت. نمی توانستیم در مدت زمان کوتاهی به آمادگی کامل برسیم. ای کاش بازی های تیم ملی فوتسال بانوان پخش تلویزیونی داشت و مردم و کارشناسان استقبال بیشتری از بازی های تیم ملی به عمل می آوردند. اگر بازی های تیم ملی پخش بشود ارزش آن از طلا برای ما بیشتر است حتی از ارزش قهرمانی در بازی­های داخل سالن آسیا. بازی­های ما تماشاگر پسند و بسیار زیبا بود و نتایجی هم که گرفتیم آبرومند. ما در ترکمنستان فوتسال مدرن بازی کردیم. در دیدار با ژاپن و تایلند هر چند باختیم اما از لحاظ فنی تیم برتر میدان بودیم. نبردن این تیم­ها نیز دلیل داشت و دلیلش هم نبود بازی های تدارکاتی قبل از بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان است. تیم ملی فوتسال بانوان تایلند بعد از جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا برنامه وسیعی برای پیشرفت تدارکات دید. البته امیدوارم در بازی های آسیایی ۲۰۱۷ نتایج خیلی بهتری بگیریم.
بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت­های داخل سالن ترکمنستان چه کسی بود؟
دوست ندارم به این سوال پاسخ بدهم و نام بازیکن خاصی را ببرم اما بهترین تیم، تیم ایران بود. همدلی آنها برای هر تیمی قابل ستودنی است.
حالا برنامه شما در بدو بازگشت چیست؟
بر اساس لیگ برنامه ریزی می کنیم. باید ببینیم برنامه این دوره از رقابت های لیگ برتر چگونه است تا بر اساس آن بازی های تدارکاتی برای تیم در نظر بگیریم.
در صحبت های قبلی خود به بازی های آسیایی ۲۰۱۷ اشاره کردید، فکر می کنید بتوانید در این دوره از رقابت ها موفقیتی به دست بیاورید؟
این خیلی زیاد بستگی به لیگ دارد، باید ببینیم می توانیم از دل این لیگ بازیکنان و استعدادهای جدید بیرون بکشیم یا خیر.
گفتید دوست ندارید بازیکنی را به عنوان بهترین مهره تیم ایران معرفی کنید اما هنوز بسیاری بر این باور هستند که فرشته کریمی برترین بازیکن فوتسال بانوان ایران است و فاصله زیادی با دیگر ملی پوشان دارد، قبول دارید؟
نه اصلا اینطور نیست. چه کسی این حرف را زده است؟! فاصله ها زیاد نیست. بازیکنان همه با هم همدل و یک سطح هستند. حالا کمی بالا و پایین وجود دارد اما هرگز چنین نیست مثلا فرشته کریمی بازیکن برتر ما باشد البته فرشته کریمی خوب پیشرفت کرده است و خیلی خوب از خود توانایی هایش را نشان می دهد.
سخن پایانی شما را هم می شنویم؟
امیدوارم با تدارکات خوب به بازی های آسیایی برسیم. این تیم شایستگی های زیادی دارد و لایق بهترین هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.