کد خبر : 102797
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 9:14
-

نظری:تعطیلات سختی را گذراندیم/ قول قهرمانی نمی‌دهیم اما تلاش می‌کنیم

نظری:تعطیلات سختی را گذراندیم/ قول قهرمانی نمی‌دهیم اما تلاش می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری در مورد شرایط تأسیسات دریایی در تعطیلات لیگ برتر فوتسال کشورمان اظهار داشت: واقعا شرایط برای ما سخت بود، ۳,۴ بازیکن ما در تیم ملی حضور داشتند، یک بازیکن در تیم دانشجویان بود و یکی، ۲ بازیکن هم که مصدوم بودند. یعنی عملا با ۵,۶ بازیکن این یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری در مورد شرایط تأسیسات دریایی در تعطیلات لیگ برتر فوتسال کشورمان اظهار داشت: واقعا شرایط برای ما سخت بود، ۳,۴ بازیکن ما در تیم ملی حضور داشتند، یک بازیکن در تیم دانشجویان بود و یکی، ۲ بازیکن هم که مصدوم بودند. یعنی عملا با ۵,۶ بازیکن این یک ماه را تمرین کردیم که شرایط خوبی نبود.

وی ادامه داد: با همه این شرایط برای آغاز لیگ آماده هستیم و سعی داریم مقابل تیم جوان پارسیان شهر قدس به ۳ امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

دروازه‌بان تیم تأسیسات دریایی در خصوص اینکه گفته می‌شود این تیم به همراه گیتی‌پسند و مس سونگون شانس‌های اصلی کسب مقام قهرمانی لیگ امسال هستند، گفت:‌ این مسئله را قبول دارم اما نباید فرش‌آرا و حفاری را هم دست‌کم گرفت. در نهایت فکر می‌کنم قهرمان این فصل در روز پایانی و شاید لحظات پایانی مشخص می‌شود.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا هدف تأسیسات دریایی در این فصل قهرمانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که اول فصل رخ داد و بودجه باشگاه کم شد کمی کارمان سخت است اما مجموعه‌ بازیکنان و مربیانی که در تأسیسات کار می‌کنند همیشه برای قهرمانی می‌جنگیدند. حرفی که می‌زنم قول قهرمانی نیست اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به این عنوان برسیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.