کد خبر : 102896
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 - 20:55
-

«سرباز-اسپانسر»، پدیده جدید در فوتسال ایران!

«سرباز-اسپانسر»، پدیده جدید در فوتسال ایران!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در سال های اخیر، جذب بازیکن-سرباز توانست کمک حال بازیکنانی شود که باید راهی خدمت مقدس سربازی می شدند چرا که بازیکن-سربازها در شرایطی مناسب تر و راحت تر نسبت به محیط پادگان، دوران سربازی خود را سپری می‌کنند؛ همچنین از ورزش حرفه ای نیز فاصله نمی‌گیرند. در شرایطی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در سال های اخیر، جذب بازیکن-سرباز توانست کمک حال بازیکنانی شود که باید راهی خدمت مقدس سربازی می شدند چرا که بازیکن-سربازها در شرایطی مناسب تر و راحت تر نسبت به محیط پادگان، دوران سربازی خود را سپری می‌کنند؛ همچنین از ورزش حرفه ای نیز فاصله نمی‌گیرند.
در شرایطی که بازیکنان از این امر سود می بردند، باشگاه‌های نظامی نیز موفق شدند با کمترین هزینه، بازیکنان خوب و حتی ملی‌پوشی را که در شرف سربازی قرار دارند، گلچین کنند تا به نوعی «کم خرجِ بالا نشین» باشند.
اما در این بین، هستند باشگاه‌هایی که دست به اقدامات ناپسندی زده و از این قانون سوءاستفاده می‌کنند. این باشگاه‌ها نه تنها پولی به بازیکن پرداخت نمی کنند بلکه مبلغی نیز از بازیکن می‌گیرند تا او بتواند دوران سربازی خود را در یک تیم نظامی سپری کند. این کار با قانون «سرباز-اسپانسر» در حال انجام است!
بر اساس اطلاعات دریافتی پایگاه خبری فوتسال، یکی از باشگاه‌های نظامی فوتسال که در لیگ‌های پایین‌تر حضور دارد، حتی حاضر شده فردی را که سابقه فوتسالی نداشته، با دریافت مبلغی به خدمت بگیرد تا بتواند از پول دریافتی، یک بازیکن غیر سرباز و باکیفیت به تیم خود اضافه کند.
در یکی دیگر از تیم های نظامی نیز به سرمربی تیم اعلام شده در ازای جذب هر «بازیکن-سرباز»، درصدی به او اختصاص پیدا خواهد کرد.
سه بازیکن سابق لیگ برتر امیدهای کشور که نخواستند نامشان فاش شود در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال این خبر را تایید کردند. یکی از این بازیکنان نیز گفت: یک شخص واسطه از ما برای حضور در تیم نظامی مبلغ ۱۰ میلیون تومان درخواست کرده تا بتوانیم خدمت سربازی خود را سپری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمید سه شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

سجاد نکوزاد،ابولفضل مینویی،میلاد شایسته،امیر شوریده کسانی هستند که به تیم رعد پدافند مشهد پول دادند برای سرباز اسپانسر
جالبه که یکی ازینا چون ازدواج کرده به تازگی اعلام کرده کلا نمیام و فقط اسم منو رد کنید
دنبال گزینه های دیگه هم هستند البته

امیر چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۴:۳۷

خداوکیلی اینا این کراهارو انجام میدن ،بعد زندگی ما بخاطر خدمت نابود شد ،مناز شاهین اهوازوفولاد سال۱۳۷۶ازاهواز امدم تهران با پاس بخاطر خدمت ،یکسال هم مجانی جوانان پاس بازی کردم فصل دوم باامیدها بازی کردم که بخاطر یه اتفاق یه تصادف چون نتونستم چند ماه بازی کنم تنداختنم سر خدمت ،واتفاقات دیگه که از حوصله بحث خارجه،هم زندگی من نابود شدهم من دیگه نتونستم خودم باشم،اگر خدمت رو واسه ورزشکارای حرافه ایی،دکترها وکسانی که به درد مملکت میخورن اسان کنن ضرر نمیکنن،ولی برعکس،اونایی که کاری انجام ندادن معاف میکنن بعد معافی هم همون داستان بی کاری رو ادامه میدن براورزشکارودکترومهندی سخت میگیرن ،میگن ایناباید خدمت کنن،یه وقفه بزرگ به زندگی ورزشی ورزشکارا یازندگی شغلی دکتر ومهندسا میزنن

علی چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۵۲

از جمله تیم رعد پدافند اصفهان ….کثیف کردین لعنتیا این فوتسالو برین کنارر بابا بزارین حق به حقدار برسه بزارین همه میشرفت کنن

فوتسال چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۰۳

صحبت های ایشون رو تایید میکنم.
بجز مشهد در دیگر شهر ها هم به همین شکل است.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

بیاید ببینید مقاومت قرچک چه خبره، اینجا دیگه از اسپانسر م کارشون گذشته
هیچکسم رسیدگی نمیکنه

نام ... چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

من میدونم تو مقاومت قرچک چند مورد اینجوری هست که من اسماشونو نمیگم ، ولی لطفا حق خوری نکنید آقای مدیرعامل .