کد خبر : 102901
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 9:54
-

ترابیان:آسیا یکبار دیگر متوجه شد که قهرمان نشدن باشگاه ما در جام باشگاه های آسیا اتفاق بوده است/قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در ترکمنستان چند پیام داشت

ترابیان:آسیا یکبار دیگر متوجه شد که قهرمان نشدن باشگاه ما در جام باشگاه های آسیا اتفاق بوده است/قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در ترکمنستان چند پیام داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در بازی های داخل سالن آسیا، گفت: این قهرمانی چند پیام داشت. آسیا یکبار دیگر متوجه شد که قهرمان نشدن باشگاه ما در جام باشگاه های آسیا اتفاق بوده است. ما با این قهرمانی خیلی مسائل را ثابت کردیم. خوشبختانه عنوان سومی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در بازی های داخل سالن آسیا، گفت: این قهرمانی چند پیام داشت. آسیا یکبار دیگر متوجه شد که قهرمان نشدن باشگاه ما در جام باشگاه های آسیا اتفاق بوده است. ما با این قهرمانی خیلی مسائل را ثابت کردیم. خوشبختانه عنوان سومی ایران در جام جهانی این تیم را ملزم کرده است خودش را در سطح بالایی حفظ کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در ادامه در خصوص شرایط تبریز برای میزبانی از مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا، تاکید کرد: من هفت سفر به تبریز داشتم و در آخرین سفر مدیرکل ورزش هم در جلسه حضور داشت. من در این مدت متوجه شدم، دید مسئولان استان آذربایجان شرقی به این میزبانی یک دید دیگر است. استانها باید ارزش شانسی که به آنها برای میزبانی ملی داده شده است را بدانند. متاسفانه استانها حتی در بخش هایی که مربوط به خودشان است، نمی خواهند هزینه کنند. من از این مسائل یک مقدار دلگیر شدم. تازه بعد از این همه بحثی که صورت گرفت، اعلام کرده اند یکسری از هزینه ها را پرداخت می کنند.

تربیان یادآور شد: کفپوش سالن برای مسابقات مرحله مقدماتی از AFC به صورت امانت داده می شود. یک مقدار بحث نور سالن، اسکوربورد و بلندگوی سالن مشکلاتی داشت که باید برطرف شود. اینها ثروت ملی کشور است و باید در جهات حفظ این ثروت تلاش شود. الان یک مقدار دیر است ولی امیدواریم تا زمان مقرر مشکلات رفع شود. ما با باشگاه ها و هیات های فوتبال که در واقع نماینده فدراسیون است در ارتباط هستیم. با احترام کامل به ادارات کل ورزش و جوانان، باید بگویم ارتباط مستقیم ما با هیات های فوتبال است.

وی درباره زمان ورود تیم ها به تبریز گفت: طبق برنامه تیم ها باید تا ۲۱ مهرماه وارد تبریز شوند و مسابقات هم تا ۲۵ مهرماه به اتمام می رسد. AFC تا الان اسامی ۱۴ نفر شامل داوران و ناظران را ارسال کرده است. همچنین ازبکستان اعلام کرده به صورت مستقیم راهی تبریز می شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا با این تجربه، تورنمنت چهارجانبه در آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد؟ گفت: دوست نداریم شاهد اتفاقاتی که در تبریز افتاد، در اصفهان باشیم. من باید جلسه ای با رئیس هیات فوتبال اصفهان داشته باشم. باید تکلیف مشخص باشد تا دوباره به اول خط برنگردیم. اگر اصفهان علاقه مند و پیگیر باشد، این تورنمنت برگزار می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.