کد خبر : 103009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 23:58
-

غیاثی:در برابر آذرخش بندر عباس شایسته باخت بودیم

غیاثی:در برابر آذرخش بندر عباس شایسته باخت بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی در حاشیه دیدار آتلیه طهران قم و آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نیمه اول این بازی، بازیکنان آتلیه ۶ موقعیت گل را از دست دادند و تیمی که نتواند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند، شایسته پیروزی و کسب امتیاز نیست،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی در حاشیه دیدار آتلیه طهران قم و آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نیمه اول این بازی، بازیکنان آتلیه ۶ موقعیت گل را از دست دادند و تیمی که نتواند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند، شایسته پیروزی و کسب امتیاز نیست، بلکه مجازات آن باخت است.
وی گفت: بازیکنان آتلیه طهران باید بدانند در لیگ برتر بازی و تجربه حرف اول را می‌زند و باید دقت خود را در جریان بازی بیشتر به کار بگیرند.
غیاثی یادآورشد: بازی سختی را در برابر تیم آذرخش بندرعباس پیش‌بینی می‌کردیم ولی ما از آننچه انتظار داشتیم بسیار ضعیف‌تر ظاهر شده و از بازیکنان راضی نیستم.
وی با اشاره به انتخاب برادر خود سید مهدی غیاثی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال هیات فوتبال قم دیگر نماینده این استان در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: تیم آتلیه طهران با تمام وجود آماده کمک به این تیم است و در صورتی که نیاز به بازیکن داشته باشند در اختیار آنها قرار می‌دهیم.
غیاثی گفت: تیم هیات فوتبال قم برای ماندن در لیگ برتر به چهار بازیکن شاخص نیاز دارد.
سید مهدی غیاثی برادر سید وحید غیاثی در هفته جاری به عنوان سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم انتخاب شد و اکنون سرنوشت دو تیم لیگ برتری قم در اختیار این دو برادر قرار گرفت.
مسابقه فوتسال تیم های آتلیه طهران قم و آذرخش بندر عباس در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.