کد خبر : 102903
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 10:00
-

غیاثی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم شد/ خطر سقوط در کمین تیم

غیاثی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال قم شد/ خطر سقوط در کمین تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید جواد خازنی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت تیم در جدول، ثانی خود تمایل به ادامه همکاری با تیم نداشت به همین دلیل سرمربی تیم تغییر کرد. وی با اشاره به اینکه در نیم فصل دنبال تقویت تیم هستیم، گفت: دو هفته آینده نیم فصل مسابقات لیگ برتر آغاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید جواد خازنی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت تیم در جدول، ثانی خود تمایل به ادامه همکاری با تیم نداشت به همین دلیل سرمربی تیم تغییر کرد.
وی با اشاره به اینکه در نیم فصل دنبال تقویت تیم هستیم، گفت: دو هفته آینده نیم فصل مسابقات لیگ برتر آغاز خواهد شد و ما با جذب چند بازیکن، دنبال تقویت تیم هستیم.
خازنی خاطرنشان کرد: اگر تیم در نیم فصل دوم تقویت نشود به لیگ دسته یک سقوط می کند.
وی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل پیدا نشدن اسپانسر برای این تیم، مشکلات مالی هنوز برطرف نشده است.
ابوالفضل ثانی دو هفته قبل اعلام کرده بود، در صورتی که مشکلات مالی این تیم برطرف نشود قادر به همکاری نیست و از این تیم جدا می شود.
سید مهدی غیاثی سابقه مربی گری در تیم های فوتسال صبای قم، یاسین پیش رو و ماهان تندیس را در لیگ برتر باشگاه های کشور در کارنامه خود دارد.
تیم فوتسال هیات فوتبال قم با دو امتیاز در قعر جدول قرار داد. این تیم تاکنون از مجموع ۱۲ بازی تنها ۴ امتیاز دارد و احتمال سقوط آن به لیگ دسته یک وجود دارد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.