کد خبر : 103033
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 13:39
-

بی غم: از نتیجه بازی مقابل گیتی پسند راضی نیستم

بی غم: از نتیجه بازی مقابل گیتی پسند راضی نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم بعد از تساوی مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه دو بازیکن ملی پوش تیم مس سونگون با مصدومیت در بازی امروز به تیم ملحق شدند و دو بازیکن دیگر نیز در مسابقات دانشجویی مصدوم شده بودند، از این نظر دچار مشکل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم بعد از تساوی مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه دو بازیکن ملی پوش تیم مس سونگون با مصدومیت در بازی امروز به تیم ملحق شدند و دو بازیکن دیگر نیز در مسابقات دانشجویی مصدوم شده بودند، از این نظر دچار مشکل بودیم.
وی افزود: همچنین از مرتضی عزتی بیش از حد این بازیکن کار کشیده شده بود و در این بازی این بازیکن طراوت خودش را نتوانست به نمایش بگذارد و این امر در روند بازی تاثیر گذاشت.
بی غم خاطرنشان کرد: نیمه اول بازی بازیکنان ما عالی ظاهر شدند، ولی در نیمه دوم که بدن بازیکنان تحلیل رفته بود تیم مقابل بهتر از ما وارد زمین شد و موقعیت هایی را خلق کردد.
وی اظهار کرد: هردو تیم بازی خوبی از خودشان نشان دادند، ولی ما باید سه امتیاز این بازی را کسب می کردیم با این حال کسب یک امتیاز هم مشکلی نیست.
وی در خصوص وضعیت زمین سالن پور شریفی یادآورشد: قطعا اگر در سالن پورشریفی بازی امروز را انجام می دادیم بازیکنان مس سونگون بازی بهتری از خودشان به نمایش می گذاشتند چرا که بعضی از بازیکنان در این زمین نمی توانستند بازی کنند که به ناچار از آن بازیکنان نتوانستیم استفاده کنیم.
سرمربی مس سونگون در خصوص بازی های گیتی پسند و تاسیسات دریایی تصریح کرد: ما به بازی های تیم خودمان دقت می کنیم و هر نتیجه ای که آنها کسب کنند به حال ما فرقی نمی کند و مهم این است که تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد قهرمان لیگ خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.