کد خبر : 103217
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 14:03
-

اسماعیل‌پور:نسبت به مس سونگون موقعیت‌های بیشتری داشتیم/ شخصیت ما بیشتر از ۳۰۰ دلار ارزش دارد

اسماعیل‌پور:نسبت به مس سونگون موقعیت‌های بیشتری داشتیم/ شخصیت ما بیشتر از ۳۰۰ دلار ارزش دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند درخصوص تساوی تیمش مقابل مس سونگون ورزقان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دو تیم باتوجه به شرایطی که در جدول لیگ برتر، نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار داشتند. وی ادامه داد: ما نسبت به حریف‌مان سرتر بودیم، متاسفانه موقعیت‌های متعدد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند درخصوص تساوی تیمش مقابل مس سونگون ورزقان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دو تیم باتوجه به شرایطی که در جدول لیگ برتر، نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار داشتند.
وی ادامه داد: ما نسبت به حریف‌مان سرتر بودیم، متاسفانه موقعیت‌های متعدد ما به گل تبدیل نشد. به نظرم حق ما در این دیدار ۳ امتیاز بود ولی در ورزشی حرفه‌ای امکان همه‌چیز وجود دارد.
بازیکن گیتی‌پسند در رابطه با گل تماشایی‌اش تصریح کرد: به هرحال همیشه در به‌ثمر رساندن یک گل تمام اعضای تیم زحمات زیادی می‌کشند، در یک صحنه شرایط مناسب بود و توانستم با یک ضربه قدرتی دروازه صمیمی را باز کنم.
اسماعیل‌پور در رابطه با پاداش کمیته ملی المپیک برای قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا، افزود: مسئولان از تیم ملی فوتسال مدال طلا خواسته بودند و به همین علت سرمربی تیم ملی مجبور شده بود از نفرات اصلی خود در این رقابت‌ها استفاده کند.
وی خاطرنشان کرد: شخصیت ما خیلی بیشتر از این بود، امیدوارم نگاه‌ها به فوتسال تغییر کند. شخصیت اعضای تیم ملی فوتسال خیلی بیشتر از ۳۰۰ دلار ارزش دارد، بچه‌های فوتسال اهل پول و پاداش نیستند اما شان و شخصیت ما زیر سوال رفت. ما حتی ۵ روز زودتر از بقیه تیم‌ها در مسابقات حاضر بودیم دور از خانواده در یک محیط بسته حضور داشتیم، خوشخبتانه هیچ یک از بازیکنان هم پاداش ۳۰۰ دلاری را دریافت نکردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

شماها حرف زیاد میزنید ولی نهایتا همواره برای شماها همه چیز با پول و مقدار ان سنجیده میشود