کد خبر : 103212
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 15:06
-

سازمان لیگ چطور کارت بازی را صادر می کند؟/تخلف برخی تیم ها در جذب بازیکن بیشتر از سهمیه

سازمان لیگ چطور کارت بازی را صادر می کند؟/تخلف برخی تیم ها در جذب بازیکن بیشتر از سهمیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که لیگ برتر به نیم فصل خود نزدیک می شود تیم ها در تکاپو برای تقویت خود هستند اما نبود یک آئین نامه مشخص باعث شده تاز سازمان لیگ در صدور کارت بازی بازیکنان دچار بی برنامگی شده و نظارتی بر این اتفاق صورت نگیرد. از یک باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که لیگ برتر به نیم فصل خود نزدیک می شود تیم ها در تکاپو برای تقویت خود هستند اما نبود یک آئین نامه مشخص باعث شده تاز سازمان لیگ در صدور کارت بازی بازیکنان دچار بی برنامگی شده و نظارتی بر این اتفاق صورت نگیرد.

از یک باشگاه نزدیک به تهران شنیده می شود این تیم نزدیک به ۷ بازیکن لیگ برتری را جذب کرده و کمیته فوتسال هم برای همه آنها کارت بازی صادر کرده در حالی که سهمیه لیگ برتری ۴ بازیکن است و علیرغم تذکر کمیته فوتسال به این باشگاه، در کمال ناباوری کارت بازی بازیکنان این تیم صادر شده و ۱۲ هفته از لیگ برتر هم گذشته و این بازیکنان به میدان رفته اند.شنیده می شود چند تیم لیگ برتری قصد شکایت از این باشگاه را دارند و خواستار شفاف سازی در نقل و انتقالات این تیم شده اند.

از سوی دیگر یکی از تیم ها که به تازگی مربی خود را عوض کرده و قصد جدا شدن از پایین جدول را دارد چند بازیکن جذب کرده که خارج از قوانین نقل و انتقالات هستند.در حالی که هر تیم می تواند طبق قانون یک بازیکن سهمیه فیفا را جذب کند این باشگاه با ۴ بازیکن جدید که آزاد هستند به توافق رسیده و در این میان این بحث هم هست که آیا اصلا این باشگاه جای خالی برای جذب این تعداد بازیکن را داشته است یا نه؟

این ابهامات در شرایطی وجود دارد که برخی تیم ها که نیاز به تقویت دارند با توجه به قوانین نقل وانتقالات قادر به این اتفاق نیستند اما برخورد دوگانه با برخی تیم ها و شبهات موجود باعث شده تا این تیم ها نیز خواستار شفاف سازی در نقل وانتقالات شوند.

چه خوب که سازمان لیگ فوتسال پس از پایان نیم فصل اول بازیکنان ورودی و خروجی هر تیم و لیگ برتری یا آزاد بودن آنها را مشخص کند تا ابهاماتی که در مورد برخی تیمها و جذب بازیکنان آنها وجود دارد برداشته شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

سلام وقتی با قوانین اشنا نیستید مطلب را انتشار ندهید ممنون

عادل عاشوری یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کارت ما صادر نشده