کد خبر : 103181
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 11:20
-

سلام نظامی در آغوش هم‌تیمی‌ها

سلام نظامی در آغوش هم‌تیمی‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش مس سونگون که در مسابقات داخل سالن آسیا دچار مصدومیت شده بود و از گوشه و کنار خبر دوری ۳ ماهه وی از میادین به گوش می رسید، با رسیدن به بازی حساس هفته و گلزنی در این دیدار مهیج نشان داد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش مس سونگون که در مسابقات داخل سالن آسیا دچار مصدومیت شده بود و از گوشه و کنار خبر دوری ۳ ماهه وی از میادین به گوش می رسید، با رسیدن به بازی حساس هفته و گلزنی در این دیدار مهیج نشان داد که یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در روزهای سخت است.
رابطه خوب وی با بازیکنان حریف و شوخی های پی در پی آن ها در حین بازی از نکات قابل توجه سنگ سفیدی بود؛ در حالی که پیش از این چهره ای خشن و درگیر شونده از وی در ذهن ها بود.
سنگ سفیدی در دو دیدار ۶ امتیازی دور رفت لیگ برابر تاسیسات دریایی و گیتی پسند برای تیمش گلزنی کرده است. او دیروز با ۲ گل و یک پاس گل و عملکرد فوق العاده اش برابر شاگردان افضل نقش بسازایی در کسب تک امتیاز تیمش داشت تا همچنان بتوانند با صدرنشینی امیدوار به روزهای آینده باشند.

این بازیکن پس از به ثمر رساندن سومین گل تیمش رو به هواداران سلام نظامی کرد تا شاگردان بی غم با برتری سه بر دو راهی رختکن شوند.

IMG_20171005_233648

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايراني یکشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

ماشااله به غیرتت..خدا بهت عزت بده.