کد خبر : 103189
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 11:06
-

کمالی: می خواستیم نیمه اول، کار را تمام کنیم/جایگاه هیات فوتبال این نیست

کمالی: می خواستیم نیمه اول، کار را تمام کنیم/جایگاه هیات فوتبال این نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید رضا کمالی پس از پایان دیدار این تیم با تیم فوتسال هیات فوتبال قم در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم از سری مسابقه های لیگ برتر فوتسال کشور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوتی داشت، برنامه ما این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید رضا کمالی پس از پایان دیدار این تیم با تیم فوتسال هیات فوتبال قم در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم از سری مسابقه های لیگ برتر فوتسال کشور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوتی داشت، برنامه ما این بود که اگر بتوانیم نیمه نخست کار را تمام کنیم که خدا را شکر در نیمه اول هم توانستیم به هدفمان دست یابیم.
وی با اشاره به بازی هر ۲ تیم در نیمه دوم این دیدار خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تیم قم فشار بیشتری وارد کرد و در این نیمه شاهد بازی خوبی بودیم.
سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز اضافه کرد: بازی قبلی تیم هیات فوتبال قم را دیده بودم، تیم خوب و شایسته ای می باشد و جایگاه آن در این رتبه نیست.
کمالی تصریح کرد: همان طور که در بازی قبلی که در این ورزشگاه با تیم آتلیه طهران قم مسابقه داشتیم و بردشان را به آنها تبریک گفتم، امروز هم سپاسگزار هستم که بچه های قم این برد را به ما تبریک می گویند.
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران؛ تیم لبنیات ارژن شیراز (استان فارس) با حساب ۳ بر ۱ تیم هیات فوتبال قم را در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم شکست داد.
تیم لبنیات ارژن شیراز (استان فارس) از ۱۲ بازی با ۴ برد، ۱ مساوی و ۷ باخت و ۲۹ گل زده و ۳۶ گل خورده؛ ۱۳ امتیازی می باشد.
تیم فوتساسل هیات فوتبال قم نیز از ۱۲ بازی بدون برد با ۲ تساوی و ۱۰ باخت و ۱۸ گل زده و ۴۰ گل خورده؛ ۲ امتیازی است و هم چنان در رده آخر جدول ۱۴ تیمی این رقابت ها قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.