کد خبر : 103249
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 11:08
-

سالنی بدشگون برای گیتی‌پسند و حسن‌زاده!

سالنی بدشگون برای گیتی‌پسند و حسن‌زاده!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سالن علوم پزشکی تبریز در این هفته یکی دیگر از ناکامی‌های خود را برای گیتی‌پسند اصفهان رقم زد؛ در حالی که این بار دبیری‌تبریز روبروی گیتی‌پسند و حسن‌زاده قرار نداشت اما باز هم علوم پزشکی روند موفقیت‌های بهترین بازیکن آسیا و باشگاهش را متوقف کرد. سالنی که یکبار رویاهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سالن علوم پزشکی تبریز در این هفته یکی دیگر از ناکامی‌های خود را برای گیتی‌پسند اصفهان رقم زد؛ در حالی که این بار دبیری‌تبریز روبروی گیتی‌پسند و حسن‌زاده قرار نداشت اما باز هم علوم پزشکی روند موفقیت‌های بهترین بازیکن آسیا و باشگاهش را متوقف کرد.

سالنی که یکبار رویاهای قهرمانی علی‌اصغر حسن‌زاده با صبای قم را در یکی دوگام مانده به آخر لیگ پرپر کرد و در روزی که این تیم با نتیجه ۵ بر یک در این سالن از دبیری پیش بود، با شکست عجیب ۶بر۵ سرانجامش به بازی آخر در قرچک کشیده شد تا ناکامی در بازی آخر نیز عملا قهرمانی را از کف او و تیمش در آن روزها دربیاورد.

گیتی‌پسند هم خاطره خوشی از این سالن ندارد، شکست فصل قبل ۷ بر ۵ در همین سالن که می‌رفت تا قهرمانی را از کف آنها دربیاورد تا تساوی چند فصل پیش که عملا قهرمانی را از آنها گرفت؛ دیداری که عذرخواهی علیرضا سهرابی در فرودگاه به دلیل ندیدن خطای پنالتی بر روی اسماعیل‌پور تا مدت‌ها سوژه شده بود.

همه و همه این بد شگونی‌ها در بازی با مس سنگون که در این سالن برگزار می‌شد باز هم گریبان گیتی‌پسند را گرفت تا روند پیروزی‌های این تیم را گرفته و گل اصغر حسن‌زاده را هم بی‌اثر کند تا باز هم سرنوشت قهرمانی نیم فصل این تیم را به هفته آخر بکشاند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.