کد خبر : 103303
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 11:16
-

دردسرهای ناظم الشریعه

دردسرهای ناظم الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال ما امسال سال فشرده ای را داشته و این فشردگی تا پایان سال ادامه دارد. با توجه به حضور تیم ملی در مسابقات داخل سالن آسیا و جام ملتهای آسیا مقرر شد مسابقات لیگ امسال از تیرماه شروع شده و اواسط دی به پایان برسد اما در ادامه اتفاقاتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال ما امسال سال فشرده ای را داشته و این فشردگی تا پایان سال ادامه دارد. با توجه به حضور تیم ملی در مسابقات داخل سالن آسیا و جام ملتهای آسیا مقرر شد مسابقات لیگ امسال از تیرماه شروع شده و اواسط دی به پایان برسد اما در ادامه اتفاقاتی افتاده که شاید باعث دردسرهایی برای تیم ملی شود.

ابتدا خبری از مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا نبود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال برای اولین بار این مسابقات را برگزار کرد تا ایران و تبریز میزبان باشند و همین عامل باعث شد تا در برنامه لیگ تغییراتی ایجاد شود و بازی ها به جای اواسط دی به اواخر این ماه موکول شده و لیگ ۲۲ دی ماه تمام شود.

در حالی که ناظم الشریعه در حال برنامه ریزی برای این تاریخ بود تغییر زمان برگزاری جام ملتها دردسر تازه ای را درست کرد. پیش از این قرار بود مسابقات جام ملتهای آسیا ۱۷ بهمن در چین تایپه برگزار شود اما این مسابقات ۵ روز زودتر و در ۱۲ بهمن برگزار می شود و این ۵ روز باعث خواهد شد تا تیم ملی زمان کمتری برای آماده سازی داشته باشد.

تیم ملی قرار است پس از ۲۲ دی ماه اردوی خود را تشکیل دهد و طی روزهای ۲۳ و ۲۵ دی ماه درتهران با بلاروس بازی کند.یعنی عملا ۲۴ ساعت پس از بازی های پرفشار هفته آخر لیگ که به احتمال زیاد ملی پوشان زیادی درگیر آن خواهند بود تیم ملی باید با بلاروس بازی دوستانه برگزار کند.احتمالی که نزدیک به محال است و تیم ملی یا لیگ را دچار تغییراتی در برنامه خود می کند.

تیم ملی سپس راهی اسلوونی شده و روزهای ۳۰ دی تا ۵ بهمن در این کشور دو بازی را برگزار می کند و سپس ۹ بهمن عازم چین تایپه شده تا از ۱۲ بهمن در مسابقات جام ملتهای آسیا شرکت کند اما جدا از کاهش ۵ روزه زمان تمرین تیم ملی این روزها بحث برگزاری تورنمنت چهارجانبه تهران هم در میان است که حداقل ۵ روز زمان برای تیم ملی نیاز است و بابت این ۵ روز باید تغییراتی دوباره در برنامه لیگ ایجاد شود.با توجه به اینکه تیم های قدرتمند جهان قرار است در این تورنمنت شرکت کنند بعید است تیم ملی بدون تشکیل اردو راهی این بازیها شود و ناظم الشریعه حداقل سه چهار روز قبل از بازی ها بازیکنان را فرا می خواند و بدین ترتیب برنامه های لیگ دستخوش تغییراتی می شود که همین تغییرات از زمان آماده سازی تیم ملی باز هم خواهد کاست.

ناظم الشریعه زمانی بیش از یک ماه را برای آماده سازی تیم ملی در نظرگرفته بود که با ترافیک بوجود آمده به کمتر از ۱۵ روز خواهد رسید و باعث دردسرهایی در برنامه آماده سازی تیم ملی می شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

بی عرضگی علی کفاشیان باعث شد تا تیم قهرمان دوره قبل اسیا در بازیهای مقدماتی شرکت کنه