کد خبر : 103347
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 16:51
-

از تمام ایران افراد مستعد را انتخاب کردیم/ به تجربه بین‌المللی نیاز داریم

از تمام ایران افراد مستعد را انتخاب کردیم/ به تجربه بین‌المللی نیاز داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی تیم ملی فوتسال بانوان در رده سنی جوانان کشورمان می‌گوید در بستن تیم ملی کشورمان در رده بانوان سعی شده از اقصی‌نقاط کشور بازیکنان مستعد انتخاب شوند. فاطمه شریف در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال بانوان جوانان کشورمان اظهار کرد: تیم ملی بانوان جوانان فوتسال یک سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی تیم ملی فوتسال بانوان در رده سنی جوانان کشورمان می‌گوید در بستن تیم ملی کشورمان در رده بانوان سعی شده از اقصی‌نقاط کشور بازیکنان مستعد انتخاب شوند.

فاطمه شریف در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال بانوان جوانان کشورمان اظهار کرد: تیم ملی بانوان جوانان فوتسال یک سال است که کار را آغاز کرده‌است، در گذشته تیم‌ملی فوتسال نداشتیم و در چند ماه اول استعدادیابی انجام دادیم. این استعدادیابی در مسابقات و لیگ مدارس، نوجوانان و جوانان انجام شد.

وی ادامه داد: چهار ماه طول کشید تا توانستیم از بین ۲۰۰ بازیکن، ۲۰ بازیکن مستعد و دارای پتانسیل را انتخاب کنیم. می‌خواستیم بهترین‌ها باشند به همین دلیل سعی کردیم تمامی شهرهای ایران را رصد کنیم و در تیم خود قرار دهیم.

مربی تیم‌ملی جوانان فوتسال بانوان کشورمان افزود: همچنین هر ماه یکبار اردو برگزار می‌کنیم و هدف از تشکیل این تیم المپیک جوانان سال ۲۰۱۸ در آرژانتین بود که سال آینده برگزار می‌شود.

شریف خاطرنشان کرد: برای اینکه سهمیه المپیک به کشور ایران و به بخش بانوان تعلق یابد، باید تیم بزرگسال در بازی‌های آسیایی به مقام قهرمانی و یا نایب‌قهرمانی دست پیدا کند، زیرا تنها دو سهمیه به آسیا اختصاص یافته که آن را برای تیم‌هایی در نظر می‌گیرند که برزگسالان ‌آن‌ها به مقام اول یا دوم دست پیدا کنند.

وی در خصوص بودجه اختصاص‌یافته به تیم عنوان کرد: بودجه خاصی در اختیار نداشتیم و تمام سعی ما بر این است که بتوانیم در مسابقات بین‌المللی حضور داشته‌باشیم. امیدوارم اگر موفق به کسب سهمیه شویم، فدراسیون و باقی مسئولان و نهادهای مربوطه زمانی که سهمیه را دریافت کنیم فدراسیون و باقی دوستان ما برنامه‌های ما را در نظر گرفته و برای آن تدبیری انجام دهند.

شریف گفت: اردوهایی که درخواست دادیم با موافقت فدراسیون روبه‌رو شده و در تابستان دو اردو برگزار کردیم و امیدواریم بعد از آن که سهمیه قطعی را دریافت کردیم، بازی‌های بین‌المللی را در نظر بگیرند، شرایط خوب خواهدشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.