کد خبر : 103498
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 23:33
دسته‌بندی نشده
-

چرا کسى باور نمى کند مشکل مالى داریم/ فوتسال جور فدراسیون فوتبال مى کشد

چرا کسى باور نمى کند مشکل مالى داریم/ فوتسال جور فدراسیون فوتبال مى کشد
سرمربى تيم آذرخش سرخون پس از پيروزى تيمش مقابل تيم پارسيان شهر قدس گفت: از اين كه كسى مشكلات مالى ما را باور ندارد ناراحت مى شوم.

عباس روزپیکر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبرى فوتسال در بندرعباس، بیان داشت: در بازى مقابل پارسیان شهر قدس موقعیت گل زیادى از دست دادیم و در واقع امیر احمدپور دروازه بان پارسیان با وجودى که دو گل خورد، نگذاشت تیمش چندین گل دیگر هم دریافت کند. در هر حال ما به پیروزی رسیدیم اما از این که کسى مشکلات مالى ما را باور ندارد ناراحت مى شوم.

وى همچنین خاطرنشان کرد: پارسیان دست و پا بسته نبود و این تیم هم مى توانست برنده این بازى باشد اما شاگردان من هوشیار عمل کردند و به سه امتیازى که حقمان بود دست یافتیم.

سرمربى تیم آذرخش سرخون بندرعباس در جواب این سوال که انتظار شما از وزیر ورزش در جهت حمایت از فوتسال چیست، بیان داشت: فوتسالى که در آسیا حریف ندارد و در جهان سوم مى شود، لیاقت بیشتری دارد و انتظار داریم که حداقل وزیر ورزش و جوانان به این موضوع خوب توجه کند. در حال حاضر فوتسال دارد جور فوتبال و فدراسیون فوتبال ایران در آسیا و جهان از لحاظ افتخارات مى کشد اما پاداش بازیکنان را به موقع نمى دهند. فوتسال ایران با هدایت ناظم الشریعه یکى از پر افتخار ترین تیم هاى فوتسال در سطح آسیاست و جا دارد از این رشته ورزشى حمایت بیشترى شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.