کد خبر : 103542
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 10:54
-

از پیراهن تیم پاس قوامین رونمایی شد

از پیراهن تیم پاس قوامین رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عصر دیروز نشست هفته ناجا ، پلیس و فوتبال در محل همایش های مجموعه ورزشی اکباتان تهران برگزار شد . در این مراسم مهمانان ویژه ای حضور داشتند ‌. سردار محمدی ( رییس هیات فوتبال ناجا ) سردار ملارضا ، سرهنگ مرادی ، حسین شمس ( سرمربی سابق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عصر دیروز نشست هفته ناجا ، پلیس و فوتبال در محل همایش های مجموعه ورزشی اکباتان تهران برگزار شد .
در این مراسم مهمانان ویژه ای حضور داشتند ‌. سردار محمدی ( رییس هیات فوتبال ناجا ) سردار ملارضا ، سرهنگ مرادی ، حسین شمس ( سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ) حسین فرکی و بهتاش فریبا ( پیشکسوتان فوتبال ) از جمله این مهمانان بودند .در این جلسه میهمانان در مورد موضوعات مختلف به بیان نظرات خود پرداختند و حمایت خود را از مجموعه پاس اعلام کردند . در نهایت نیز علی زندی پور سرمربی باشگاه پاس قوامین برای حضار سخنرانی کرد . در این مراسم آقای حسین سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس معرفی شد . در انتهای مراسم نیز از پیراهن این فصل باشگاه پاس قوامین رونمایی به عمل آمد .
باشگاه پاس قوامین تهران در لیگ یک کشور حضور دارد و در این فصل مسابقات در گروه اول این مسابقات به رقابت با حریفانش می پردازد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.