کد خبر : 103527
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 9:09
-

حسن زاده: قهرمانی در گرو کسب ۳ امتیاز در همه دیدارهاست

حسن زاده: قهرمانی در گرو کسب ۳ امتیاز در همه دیدارهاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: برای این‌که در کورس قهرمانی بمانیم باید ۳ امتیاز همه دیدارها را کسب کنیم. اصغر حسن‌زاده پس از تساوی تیمش در دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال در مقابل ملی حفاری اهواز اظهار داشت: از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: برای این‌که در کورس قهرمانی بمانیم باید ۳ امتیاز همه دیدارها را کسب کنیم.

اصغر حسن‌زاده پس از تساوی تیمش در دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال در مقابل ملی حفاری اهواز اظهار داشت: از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم اما متأسفانه یک گل بد دریافت کردیم و آن را نیز جبران کردیم، در ۲ بازی اخیر از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و این مسئله کار ما را سخت کرد.

وی افزود: ما برای خلق موقعیت انرژی بسیاری صرف می‌کنیم اما متأسفانه به خوبی استفاده نمی‌کنیم و برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم باید ۳ امتیاز همه دیدارها را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد نه چندان خوب سپهر محمدی خاطرنشان کرد: من این مسئله را قبول ندارم و همه در گل زدن و گل خوردن سهیم هستند.

وی درباره درخواست خود به عنوان یکی از ملی پوشان کشورمان از وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: این‌که به فوتسال نگاهی وِیژه داشته باشند و باید دانست فوتسال ما پتانسیل برگزاری جام جهانی را دارد، فوتسال ما از نظر نیروی انسانی پتانسیل بسیار بالایی دارد اما از نظر زیرساخت و امکانات آنطور که باید خوب نیستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

آقایان اینها میخواهند در تیم گیتی پسند حاشیه درست کنند، آخر این چه سوال بی ربط ومغرضانه ای است که مطرح میشود انصافا این درست است که ضعف و عدم توانایی کادر فنی در چیدمان بازیکنان را به گردن دروازه بان زحمت کش ومحجوبی مثل سپهر محمدی می اندازند که به اعتقاد من تمام توان خود را در این بازی بکار برد ولی کادر فنی بدلیل ترسش از تمامی بازیکنان مثل زارعی، جابری وشارقی استفاده نکرد واین باعث شد که تیم بعلت دوندگی زیاد تیم حفاری خسته شده ونتوانند بازیکنان حفاری را مهار کنند لذا کادر فنی تقصیر خود را گردن دیگران نینداخته وبا شجاعت قصور ونپختگی خود را بپذیرد وناروا دیگران را تخریب نکند.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

Timo Daghon kardi. Bi gheyrat a

نام ... چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

تیم رو اون لیدر های قبلی ک دیروز زورشون اومده بود و بطری پرت میکردن تو زمین داغون کردند.لطفا وقتی نمیخواندتون نیاین ورزشگاه و جو رو متشنج کنید