کد خبر : 103650
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 13:25
-

اسماعیل پور:حضورم در بازی با تاسیسات ۵۰-۵۰ است/ قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد/شانس تاسیسات بیشتر است

اسماعیل پور:حضورم در بازی با تاسیسات ۵۰-۵۰ است/ قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد/شانس تاسیسات بیشتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره از دست دادن مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا توضیح داد:‌ من و حمید احمدی به تشخیص آقای ناظم‌الشریعه در این مسابقات شرکت نکردیم تا مصدومیت‌مان تشدید نشود. خودم در بازی هفته سیزدهم لیگ مقابل حفاری اهواز به دلیل برخورد محکم توپ را انگشت پا مصدوم شدم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره از دست دادن مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا توضیح داد:‌ من و حمید احمدی به تشخیص آقای ناظم‌الشریعه در این مسابقات شرکت نکردیم تا مصدومیت‌مان تشدید نشود. خودم در بازی هفته سیزدهم لیگ مقابل حفاری اهواز به دلیل برخورد محکم توپ را انگشت پا مصدوم شدم و به توصیه پزشک باید به مدت ۱۰ روز آتل ببندم. با توجه به نتیجه MRI، حضورم در بازی معوقه گیتی پسند با تاسیسات دریایی نیز ۵۰-۵۰ است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به از دست دادن قهرمانی نیم فصل اول لیگ خاطرنشان کرد: قهرمانی نیم فصل هیچ اهمیتی ندارد.تاسیسات دریایی مهره‌های ارزشمندی دارد و از شانس بیش‌تری برای قهرمانی نیم فصل برخوردار است. وحید شمسایی هم بالاسر این تیم بوده و مربی‌ کاربلدی است. به اعتقادم می‌توانستیم گیتی‌پسند را شکست دهیم اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با این حال اتفاقات در فوتسال طبیعی است و باید تلاش کنیم بازی‌های بعدی جبران کنیم.

اسماعیل‌پور هم‌چنین به مثلث قهرمانی سه تیم مدعی اشاره کرد و افزود: از ابتدای لیگ مشخص بود تیم‌هایی که بیش‌تر هزینه کرده و بازیکنان خوبی گرفته‌اند، در کورس می‌مانند. با این حال باید تا آخر فصل منتظر ماند چون نیم فصل دوم، بازی‌ها دشوارتر خواهد شد. بسیاری از تیم‌ها پیش از فصل، خوب بسته نشدند اما برای نیم فصل دوم ضعف‌های خود را ترمیم می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.