کد خبر : 103698
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 17:59
-

خوراکچی:برای حضور در پارسیان استخاره کردم/آدمی هستم که چالش را به فرصت تبدیل می کنم/می دانم که پارسیان نیم فصل دشواری پیش رو دارد

خوراکچی:برای حضور در پارسیان استخاره کردم/آدمی هستم که چالش را به فرصت تبدیل می کنم/می دانم که پارسیان نیم فصل دشواری پیش رو دارد

محمود خوراکچی سرمربی جدید تیم پارسیان شهر قدس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد حضورش در این تیم گفت: زمانی که با پیشنهاد این تیم روبرو شدم اسنخاره کردم و جوابش مرا ترغیب کرد که به این تیم بیایم.در استخاره آمد که مسیر سخت و دشواری اما آینده ای درخشان را در

محمود خوراکچی سرمربی جدید تیم پارسیان شهر قدس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد حضورش در این تیم گفت: زمانی که با پیشنهاد این تیم روبرو شدم اسنخاره کردم و جوابش مرا ترغیب کرد که به این تیم بیایم.در استخاره آمد که مسیر سخت و دشواری اما آینده ای درخشان را در پیش دارم و من خودم را برای پذیرش هدایت این تیم آماده کردم.

خوراکچی افزود: جدا از این مورد انگیزه هایی برای حضور در پارسیان داشتم. این تیم متعلق به تهران است و دوست ندارم یک سهمیه از تهران کم شود.تیم در منطقه ای است که استعدادهای سرشاری دارد و انگیزه های بسیاری و مسئولینی که خودشان بیش از من انگیزه دارند تا تیم را به جلو ببرند.در کنار اینها تیم تماشاگران خونگرمی دارد که نعمتی برای تیم و یار ششم فوتسال پارسیان هستند و انگیزه برای تلاش و موفقیت را بیشتر می کنند.

خوراکچی با بیان اینکه این تیم بازیکنانی دارد که نیاز به هماهنگی بیشتر دارند تاکید کرد:این بازیکنان می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند و با حمایت هیات مدیره ای که از لحاظ وجه اجتماعی جزو هیات مدیره های تاپ بین باشگاه های ایران است پارسیان در آینده حرفهای بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی پارسیان شهر قدس ادامه داد: من تجربه روزهای سخت را داشته ام  و آدمی هستن که چالش را به فرصت تبدیل می کنم.در میثاق،فیروزصفه و شهرداری ساوه زیر و بم زیادی را چشیدم و از سختی ها آسانی ساختم و در پارسیان هم گرچه مسیر دشواری داریم اما برای موفقیت خودم را آماده کرده ام.می دانم که تیم نیم فصل دوم دشواری خواهد داشت اما من روزهای سخت را دیده ام و آمادگی این شرایط را دارم.

خوراکچی در ادامه به برنامه های تیم برای تقویت شدن اشاره کرد و افزود:یک اردوی ۵ روزه در تهران و بازی تدارکاتی را برای نیم فصل تدارک دیدیم.ضمن اینکه طبق قوانین سازمان لیگ به اندازه ای که بتوانیم تیم را با بازیکن جدید تقویت می کنیم و در این زمینه لیستی را به باشگاه داده ام.همچنین با کادرفنی قبلی تیم را ادامه می دهیم اما جواد شفیعی را به عنوان بدنساز به کادرفنی اضافه می کنیم.

سرمربی پارسیان شهرقدس بااشاره به بازی حساس تیمش با شهرداری ساوه در هفته اول نیم فصل دوم گفت:من سابقه مربیگری در این تیم را دارم و می دانم که شهرداری ساوه کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و می دانیم که جه بازی دشواری داریم با این حال ما از الان برنامه های خود را طوری چیده ایم تا در این بازی و سایر رقابتهای نیم فصل دوم با موفقیت از میدان خارج شویم.

خوراکچی در پایان تاکید کرد: من به همراه هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و تماشاگران مجموعه ای هستیم که همه باید برای موفقیت پارسیان تلاش کنیم و با کمک هم جایگاه این تیم را در لیگ برتر ارتقا ببخشیم.ضمن اینکه دست یاری به سوی پیشکسوتان این منطقه دراز می کنم و امیدوارم راهنمایی های آنها به کمک تیم بیاید و من روی آنها را می بوسم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیشگو یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

استخاره؟؟؟ صد و چل میلیون پول خواستن از تیمی که یک ریال قرارداد مالی با بازیکناش نداره رو استخاره بهت گفت؟؟ خخخخ کلا روش مربیگری تو اینجوره. تجربه تیم انداختنت هم عالیه. خوش باش. خوش.

نام ... یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

احتمالا استخاره شما از کتاب فارسی دوم دبستان هست

ناشناس یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

موفق باشی

فوتسالی دوشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۱۷

یک سوال امتیاز یک تیمی و تو لیگ برتر حدود ۱۲۰ میلیون میخرن به بازیکنهاش پولی داده نمیشه ولی مربی برای یک نیم فصل ۱۴۰میلیون میخواد
متاسفانه این فوتسال ما درست بشو نیست
امیدوارم پارسیان بمانه در لیگ برتر انشالله

نام ... پنجشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

یکی ازاخلاقهای عجیب اینه که اگرمن درتیمی باشم همه چیزخوبه ولی اگرازمن استفاده نکنن میشه اسراىیلی