کد خبر : 103711
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 22:37
-

ناظم‌الشریعه: اولین بازی همیشه سخت است/ ۷۰ درصد تیم فوتسال ایران جوان شده است

ناظم‌الشریعه: اولین بازی همیشه سخت است/ ۷۰ درصد تیم فوتسال ایران جوان شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از برد ۸-۲ تیمش مقابل تیم ملی افغانستان در مرحله مقدماتی فوتسال آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هر صورت اولین بازی همیشه سخت است، به خصوص که سختی این بازی برای ما دوچندان بود چرا که لیگ ما پر فشار دنبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از برد ۸-۲ تیمش مقابل تیم ملی افغانستان در مرحله مقدماتی فوتسال آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هر صورت اولین بازی همیشه سخت است، به خصوص که سختی این بازی برای ما دوچندان بود چرا که لیگ ما پر فشار دنبال می‌شود و تمریناتمان کم است. نزدیک به ۷۰ درصد تیم ما جوان شده که آن‌ها هم برای رسیدن به آمادگی کامل، به تمرین بیشتر نیاز دارند.

وی افزود: خوشحال هستم که بازیکنان تیمم به آنچه که در آنالیزها از آن‌ها خواستیم عمل کردند و توانستیم به نتیجه‌ای که مدنظرمان بود، برسیم.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: این بازی برای ما با اهمیت بود، بازی قبلی که در عشق‌آباد و مقابل افغانستان برگزار کردیم، راحت‌تر بود اما در این بازی هم افغانستان استراحت کرده بود و هم استرس در بازی‌های داخلی بیشتر است به همین دلیل کسب پیروزی در این بازی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.